Valentijn
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
hier gebeurd er niets,zelfs geen kaartje.
ik heb veel liever dat sven op een 'gewone'dag met bloemekes thuiskomt.uit eten doen we genoeg,dus dat geeft geen extra aan valentijn.
Wij houden geregeld gewoon"lievekesdagen"...lekker koken,filmke huren,of gewoon samen relaxen.Valentijn gaat dus aan ons voorbij
ik heb veel liever dat sven op een 'gewone'dag met bloemekes thuiskomt.uit eten doen we genoeg,dus dat geeft geen extra aan valentijn.
Wij houden geregeld gewoon"lievekesdagen"...lekker koken,filmke huren,of gewoon samen relaxen.Valentijn gaat dus aan ons voorbij
Hier doen we er ook niet aan mee. Die commerce hoeft niet voor mij, maar soms hoop ik stiekem dat mijn vriend er toch eens aan denkt. Ik heb de voorbije jaren al geregeld eens een kaartje zelf gemaakt of gekocht of een roosje op zijn kussen gelegd of zo, maar van zijn kant komt er nooit iets.
Hier in 't dorp is er dan een ontbijt aan bed actie de zondag voor valentijn. Ik had het papier op de tafel gelegd zodat hij het zou zien, maar wat doet hij ermee, hij gooit het op de papierstapel
Dan wilde ik al eens een subtiele hint geven

Hier in 't dorp is er dan een ontbijt aan bed actie de zondag voor valentijn. Ik had het papier op de tafel gelegd zodat hij het zou zien, maar wat doet hij ermee, hij gooit het op de papierstapel

Dan wilde ik al eens een subtiele hint geven

- jong moederke
- Pas blauw
als ik zo een roosje op mijn man zijn kussen leg dan zou hij soms heel droog uit de hoek durven komen.
zo een reactie geven dat totaal niet romatisch is.
Zo ben ik van de week beginnen te zeggen van he hou je vna mij? Ik hou van jou...maar op zijn dialect klinkt dat dan zo van ik kouw van jou
en dan herhaalt ie dat dan zo overdreven zo...
romantiek op een droge manier
zo een reactie geven dat totaal niet romatisch is.
Zo ben ik van de week beginnen te zeggen van he hou je vna mij? Ik hou van jou...maar op zijn dialect klinkt dat dan zo van ik kouw van jou
en dan herhaalt ie dat dan zo overdreven zo...
romantiek op een droge manier
Eigenlijk zou ik wel willen, maar ik heb zo nen onromantische vent
.
Onze eerste Valentijn samen had ik voor hem een flesje parfum gekocht en ik hoor zijn moeder nog altijd zeggen 'ziet ge wel dat ge ook iets moest gaan halen !!!'
Sedertdien doe ik dat dus niet meer, ... En hij heeft mij in die 14 jaar dat we samen zijn niet 1 keer verrast, ...
Voor de rest alles koek en ei hoor, maar zijn centen, jongens toch ... zijn centjes, pfffffffft

Onze eerste Valentijn samen had ik voor hem een flesje parfum gekocht en ik hoor zijn moeder nog altijd zeggen 'ziet ge wel dat ge ook iets moest gaan halen !!!'

Sedertdien doe ik dat dus niet meer, ... En hij heeft mij in die 14 jaar dat we samen zijn niet 1 keer verrast, ...

Voor de rest alles koek en ei hoor, maar zijn centen, jongens toch ... zijn centjes, pfffffffft

Veraken, dolgelukkige mama van Kobe en Tibo (°08.06.1999) en Litte (°27.03.2005)
Amai da zijn hier precies allemaal onromantische ventjes. Die van mij jammer genoeg ook. Ik schrok me een bult toen hij vorige vroeg om eens uit eten te gaan op valentijn. We gaan wel regelmatig eten, maar op Valentijn is dat toch nog iets anders.
Twee jaar geleden had ik voor een verassing gezorgd. Ik had gezegd dat hij verlof moest nemen op Valentijn. Ik had niet gezegd waarom. Het was een verrassing. Ik had een overnachting geregeld met een valentijnsmenu in een hotel, nl SCANDIC hotel in Antwerpen. Het was héééééééééééllllll leuk en een zeer lekker menu. Het ontbijtbuffet vond ik subliem. Echt heel lekker. Tijdens het ontbijt zegt meneerke.... ge moet da nooit meer doen zunne... das toch zonde van het geld.
En hij had helemaal niets voorzien. Dus zelfs geen bloemeke.
Hij vond het niet slecht... maar toch. En ik had het geld er graag voor over. Zoveel was dat volgens mij toch niet. Maar de domper was wel gezet. Sindsdien heb ik niets meer geregeld met Valentijn. En dit jaar vroeg hij voor de eerste keer om eens te gaan eten op de dag zelf. Hij heeft de dag nadien zelfs verlof genomen om goed te kunnen uitslapen. Waaaaaaaaw... waar heb ik dat aan verdiend. Als ik tegen dan zwanger ben zou het helemaal compleet zijn
Jammer genoeg is het dan nog te vroeg om te testen.
Twee jaar geleden had ik voor een verassing gezorgd. Ik had gezegd dat hij verlof moest nemen op Valentijn. Ik had niet gezegd waarom. Het was een verrassing. Ik had een overnachting geregeld met een valentijnsmenu in een hotel, nl SCANDIC hotel in Antwerpen. Het was héééééééééééllllll leuk en een zeer lekker menu. Het ontbijtbuffet vond ik subliem. Echt heel lekker. Tijdens het ontbijt zegt meneerke.... ge moet da nooit meer doen zunne... das toch zonde van het geld.