neus 7
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Ik zal jullie nog een tip geven
in de namenlijst staan er mensen met een hoofdletter en met een kleine letter, jullie moeten gokken op de mensen met hoofdletter...
En... mijn tips zijn nog niet tegenstrijdig geweest eh, ik zet niemand op het verkeerde spoor, maar ik dacht dat het al lang moest uitgekomen zijn, ik heb zelfs nog niemand zien schrijven over mij... als er één iemand dat doet, dan komt mijn volledige foto op de site!!!!! een primeur!!!!
groetjes
Neusje
in de namenlijst staan er mensen met een hoofdletter en met een kleine letter, jullie moeten gokken op de mensen met hoofdletter...
En... mijn tips zijn nog niet tegenstrijdig geweest eh, ik zet niemand op het verkeerde spoor, maar ik dacht dat het al lang moest uitgekomen zijn, ik heb zelfs nog niemand zien schrijven over mij... als er één iemand dat doet, dan komt mijn volledige foto op de site!!!!! een primeur!!!!
groetjes
Neusje
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
ik dacht eerst raoxshna maar nu met deze tip denk ik eerder richting superpapa. daar is nog niet opgestemd
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
je hebt gelijk hoor dat je verslaafd bent aan dit forum... Dit is een goed initiatief, voor toekomstige mama's en papa's en voor pasgeworden mama's en papa's en voor de al iets gevorderden onder jullie.jong moederke schreef:ah ja maar ik ben zo verslaafd aan babayforum dat iedereen mee verslaafd mag worden![]()
Je kan er met alles terecht...
Om op een vraagje van hierboven te antwoorden...
Ik vind kinderen heel plezant en verschrikkelijk leuk, en ik zou er fier op zijn op mijn eigen kinderen...
- jong moederke
- Pas blauw