forumbijeenkomst? Ja of nee?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Zou jij het zien zitten om eens af te spreken met iedereen hier? En wie kan, komt dan.. Bv een dagje dierentuin, strand (in de zomer), pretpark,... Dus dat er gewoon een dag afgesproken wordt en wie kan die komt. Zou jij komen opdagen als je kan? Of blijf je liever anoniem en kom je niet?
Ik ben benieuwd!!
Ik ben benieuwd!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Dus eigenlijk wel als je zelf met enkele mensen afspreekt.. Maar dan waarschijnlijk niet via het forum? Dus gewoon persoonlijk met enkele mensen bellen/mailen/.. waar het mee klikt? Ik vind het niet erg dat je er zo over denkt hoor..m'ke schreef:Wel ik persoonlijk, neen. Ieder kan dat natuurlijk zelf beslissen. Je kan beter een keertje afspreken met enkele mensen onderling. Maar dat is mijn meningske maar hé.
Ik vraag het me af omdat we het misschien wel eens kunnen doen als er genoeg interesse is.. Want als ik er uiteindelijk alleen in mijn ukkie zou staan met mijn twee bengels.. tja, dat is dan ook niet vet hé! En mij lijkt het ook wel interessant om "nieuwe" mensen te leren kennen!
Anna, natuurlijk liever in de lente of zomer.. Dan kan je al eens buitenkomen.. Nu met dat koude, natte regenweer kan je niet riskeren dat alle kindjes ziek worden!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 19 jan 2005, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey m'ke,
Zo had ik het niet opgevat hoor!!! Ik kan me best wel inbeelden dat er mensen zijn die liever wat anoniem blijven en niet met een hele bende willen afspreken en evt. wel met enkele mensen waar het mee klikt!!!
En waar en wanneer? Tja, daar zullen we nog over moeten overleggen.. Ik weet niet waar iedereen woont en wanneer iedereen kan.. Ik zou zeggen.. als het buiten weer wat aangenamer is.. april-mei of zo? Maar dan zijn er misschien te veel familiefeesten met de communies!??? En de plaats?? Als er iemand een goed voorstel heeft, deel het ons maar mee!!! Het "moet" dus wel iets kindvriendelijk zijn, bv speeltuin, kinderboerderij, het strand,...
Groetjes..
Zo had ik het niet opgevat hoor!!! Ik kan me best wel inbeelden dat er mensen zijn die liever wat anoniem blijven en niet met een hele bende willen afspreken en evt. wel met enkele mensen waar het mee klikt!!!
En waar en wanneer? Tja, daar zullen we nog over moeten overleggen.. Ik weet niet waar iedereen woont en wanneer iedereen kan.. Ik zou zeggen.. als het buiten weer wat aangenamer is.. april-mei of zo? Maar dan zijn er misschien te veel familiefeesten met de communies!??? En de plaats?? Als er iemand een goed voorstel heeft, deel het ons maar mee!!! Het "moet" dus wel iets kindvriendelijk zijn, bv speeltuin, kinderboerderij, het strand,...
Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 23 feb 2005, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pas blauw
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/viewtopic.php?t=513
Een eerste datum..
Een eerste datum..
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
heel laat dat ik reageer maar ik zie het ook wel zitten hoor
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630