wij hebben hier twee chi'tjes dus we hadden daar ook schrik voor maar hebben het vergif echt wel achter de kast gestoken waar de hondjes er zeker niet aankonden!!!femmie schreef:het probleem is een beetje dat we geen vergif kunnen leggen met den hond e pff ik hoop dak ze gevangen krijg want anders ben ik gen moment meer gerust!!
Heb je huisdieren?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Nog altijd alleen maar onze hond.. Maar nu we terug hier wonen, hebben we dus ook kippen en eenden van Filip zijn ouders..
En Filip zijn broer (woont nog bij zijn ouders) heeft ook een hond en een slang..
Maar ik wil wel nog een diertje bij, en Mila en Karsten zeker.. Maar ik ga eerst afwachten of ik mij (en het huishouden) volgend jaar georganiseerd krijg, want een diertje heeft ook tijd en aandacht nodig hé..

Maar ik wil wel nog een diertje bij, en Mila en Karsten zeker.. Maar ik ga eerst afwachten of ik mij (en het huishouden) volgend jaar georganiseerd krijg, want een diertje heeft ook tijd en aandacht nodig hé..
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
Wij hebben hier twee konijntjes. Joske een Hollanderkonijntje (en mijne grote favoriet
) en Juulleke een Nederlandse dwerghangoor. Mijn twee schatten van meiskes! Als jullie ze eens willen bewonderen kan je altijd eens surfen naar ons siteke over de nijntjes: www.konijntjes.be