Voor welke soort school kiezen jullie?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- saardientje
- Pas blauw
Voor welke soort school kiezen jullie? en waarom?
gemeenteschool
stedelijke school
wereldschool
katholieke school
buso school
steinerschool
andere
gemeenteschool
stedelijke school
wereldschool
katholieke school
buso school
steinerschool
andere
gelukkig hebben we daar nog wat tijd om over na te denken.
nu een steinerschool wordt het normaal gezien toch niet. Voor de rest ... Afwachten wie weet wat er nog allemaal verandert tegen dat madam naar school moet
nu een steinerschool wordt het normaal gezien toch niet. Voor de rest ... Afwachten wie weet wat er nog allemaal verandert tegen dat madam naar school moet

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
steiner ligt ons zo niet...
hier wordt het freinet of de creaschool hier in de buurt (voorloper van kunstonderwijs maar tot in de kleuterschool dan al doorgetrokken... fantastische onderwijsvisie hebben die!!!)
maar alles zal eigenlijk afhangen van de kindjes zelf...
we kunnen ze inschrijven, maar voor hetzelfde geld aarden ze daar niet he...
hier wordt het freinet of de creaschool hier in de buurt (voorloper van kunstonderwijs maar tot in de kleuterschool dan al doorgetrokken... fantastische onderwijsvisie hebben die!!!)
maar alles zal eigenlijk afhangen van de kindjes zelf...
we kunnen ze inschrijven, maar voor hetzelfde geld aarden ze daar niet he...
Vroeger was er bij ons geen keuze, alle kleutertjes samen in de vrije basisschool, daarna gemeenteschool voor jongetjes, en vrije basisschool voor meisjes. Nu is dat gemengd geworden en vind ik het een moeilijke keuze. Eigenlijk zou ik graag hebben dat Daan naar de school gaat waar ik ook heb gezeten en daarna naar de jongensschool (zoals die nog altijd in de volksmond genoemd wordt)? Maar het zoontje van mijn broer gaat onmiddellijk naar de gemeenteschool, de kindjes van onze buren die 1 en 2 jaar ouder zijn ook. En op de hoek van de straat is René 1 dag jonger als onze Daan en hij gaat ook naar de gemeenteschool. dus ... heb ik ook gekozen voor die school, want dat is toch leuker hé als ze samen naar school kunnen en dan samen in de klas zouden zitten.
Da's bij ons het voordeel om veel verschillende scholen in de buurt te hebben. Of natuurlijk een nadeel want dan moet je toch wel wat gaan nadenken.Dagmar schreef:Ik kies voor de school hier in het dorp, die is het dichtste bij..[/i][/color]

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Oh, maar ik ben tevreden van de school hoor..mell schreef:Da's bij ons het voordeel om veel verschillende scholen in de buurt te hebben. Of natuurlijk een nadeel want dan moet je toch wel wat gaan nadenken.Dagmar schreef:Ik kies voor de school hier in het dorp, die is het dichtste bij..[/i][/color]