Waar ga je deze zomer op reis?

Enquetes over verschillende onderwerpen...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie

In de eigen tuin
4
24%
Ergens in België
1
6%
Ergens in Europa
6
35%
Buiten Europa
0
Geen stemmen
In de ruimte
1
6%
Weet nog niet
0
Geen stemmen
Af en toe een daguitstapje
5
29%

Totaal aantal stemmen: 17

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 21 mar 2005, 17:41

Tja, de vraag zegt het weer zelf hé! Waar gaan jullie op reis of is dat niet aan jullie besteed? En waarom ga je naar die bestemming? Wat vind je een echte aanrader?

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 21 mar 2005, 17:43

Voor ons zit er geen reis in.. Het zal bij af en toe (of meer :D ) een daguitstapje blijven, maar dat is zeker zo fijn.. Filip is dus echt geen reiziger, terwijl ik niet liever zou willen als gewoon vertrekken en zo heel ons planeetje te verkennen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Fanny
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Fanny » 21 mar 2005, 19:25

Wij gaan naar Zeebrugge. Mijn man zijn grootmoeder en vader hebben er een appartement en we moeten er zolang mogelijk van profiteren want als ze sterft zal dat vermoedelijk ook verkocht worden ((((

We gingen normaal gezien dit jaar eens naar Frankrijk gaan voor de zon (geen strandliggers hoor) want vorig jaar viel de vakantie wat tegen. Dus we hopen dat het nu beter weer zal zijn. Ik vertrek normaal gezien tijdens de Gentse Feesten.(3de en 4de week van juli).
Mijn man is ook geen reiziger maar vorig jaar zei hij me wel om toch eens naar het buitenland te gaan (yesyesyes) maar allee tzal uitgesteld worden. En we gaan vermoedelijk in de kerstvakantie naar de sneeuw naar Slovenië ofzo daar is het ook naar het schijnt goedkoper dan Frankrijk en tzou er ook goed zijn. Ben benieuwd)))

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding

elke2
Pas blauw

Bericht door elke2 » 21 mar 2005, 19:33

Hallo,

wij gaan kamperen in Frankrijk.
Groetjes

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 21 mar 2005, 20:06

mocht het kunnen, de ruimte in!!
veertien dagen deep space nine full in hotell!!
laat deze trekkie maar dromen, maar wie weet...
messchien zullen onze achter,achterkleinkinderen wel de ruimte in kunnen!!

gewoon dagtripjes deze zomer!!
het is de te zwangere zomer!!

kyrodu
Pas blauw

Bericht door kyrodu » 21 mar 2005, 20:09

Hier is het de graskand of den nieverands zoals we dat hier zeggen. :P
Nergens dus.
Zijn nog maar enkele maanden verhuisd en hebben nog heel wat werk te doen in en rond ons huis.

Vanessa
Pas blauw

Bericht door Vanessa » 21 mar 2005, 20:28

Wij gaan heel graag op reis. Vroeger gingen wij altijd met het vliegtuig weg. Vorig jaar hebben we dit voor de voorlopig laatste keer gedaan, samen met ons twee kindjes. In september hebben we ons een caravan gekocht, en nu gaan we kamperen. Is veel leuker voor de kinderen.
Ze kunnen spelen en ravotten zoveel ze willen, kunnen hun fiets meenemen, en moeten zich niet aanpassen aan etensuren van hotels en andere 'Europese' voeding.
In de paasvakantie gaan wij al voor 5 dagen naar Nederland.
In juli (we vertrekken eigenlijk al 26 juni) gaan we voor 3 weken naar Frankrijk. Regio Bretagne - Normandie.
't Zal de eerste keer zijn dat we zo lang weg gaan, gaan kamperen. Hopelijk verloopt alles goed. 't Zal ook de eerste keer zijn dat onze Jelco er bij zal zijn.

Wij gaan echt heel erg graag op vakantie. We kunnen evengoed genieten van een avondje barbecue in onze achtertuin, hoor. Maar zo er echt eens tussenuit (weg van alles en iedereen, echt quality time voor ons gezin :lol: ), hebben wij echt eens nodig. Zo eens echt gaan relaxen.

Groetjes.

Poison Ivy
Pas blauw

Bericht door Poison Ivy » 21 mar 2005, 22:20

Wij gaan deze zomer niet op vakantie....want JOEPIE, wij verhuizen deze zomer terug naar België! Ja, vandaag is de knoop doorgehakt en ik ben zo blij hé! Dat is zo raar, ik had nooit gedacht dat ik ernaar zou snakken om terug in België te wonen :) . Dus deze zomer is het vakantie in België. Ik mag nu dus echt op huizenjacht gaan en, ook niet onbelangrijk, een leuke, goede school zoeken voor Maxime, die in september naar het eerste leerjaar mag. Ik zal eens een kijkje gaan nemen in mijn oud schooltje: leuk klein wijkschooltje (kleuterklasjes en lager onderwijs), ik heb er heel goede herinneringen aan.

Het is zo raar; langs de ene kant ben ik blij hier in België te zijn nu, maar nu ik weet dat we deze zomer naar hier verhuizen kan ik bijna niet meer wachten om weer thuis te zijn en alles te beginnen pakken. Oei ik loop wat hard van stapel zeker :wink: .
Afbeelding

Welcome
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Welcome » 21 mar 2005, 23:08

zomer = ieder jaar kamperen in zuid frankrijk
winter = liefst verre warme bestemming
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 22 mar 2005, 20:09

Hé hallo allemaal,

Wij vertreken op 5 augustus naar Spanje Malgaret De Mar (Costa Brava) tot 21 augustus. We kijken er al naar uit vooral Kayleigh ze vindt de zee zo mooi.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Sarah
Pas blauw

Bericht door Sarah » 22 mar 2005, 21:26

Af en toe een daguitstapje. Eens naar Plopsaland, eens naar Walibi, eens naar Planckendael,...
Laatst gewijzigd door Sarah op 16 jun 2005, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 15 jun 2005, 16:09

Hier ook af en toe een daguitstapje
Planckendael, de Efteling , ....

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Zonneke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Zonneke » 07 jul 2005, 19:07

Veel in de tuin, we zitten midden in een verbouwing ( de badkamer )

Plaats reactie

Terug naar “Poll's”