Waar ga je deze zomer op reis?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Tja, de vraag zegt het weer zelf hé! Waar gaan jullie op reis of is dat niet aan jullie besteed? En waarom ga je naar die bestemming? Wat vind je een echte aanrader?
Wij gaan naar Zeebrugge. Mijn man zijn grootmoeder en vader hebben er een appartement en we moeten er zolang mogelijk van profiteren want als ze sterft zal dat vermoedelijk ook verkocht worden ((((
We gingen normaal gezien dit jaar eens naar Frankrijk gaan voor de zon (geen strandliggers hoor) want vorig jaar viel de vakantie wat tegen. Dus we hopen dat het nu beter weer zal zijn. Ik vertrek normaal gezien tijdens de Gentse Feesten.(3de en 4de week van juli).
Mijn man is ook geen reiziger maar vorig jaar zei hij me wel om toch eens naar het buitenland te gaan (yesyesyes) maar allee tzal uitgesteld worden. En we gaan vermoedelijk in de kerstvakantie naar de sneeuw naar Slovenië ofzo daar is het ook naar het schijnt goedkoper dan Frankrijk en tzou er ook goed zijn. Ben benieuwd)))
Fanny
We gingen normaal gezien dit jaar eens naar Frankrijk gaan voor de zon (geen strandliggers hoor) want vorig jaar viel de vakantie wat tegen. Dus we hopen dat het nu beter weer zal zijn. Ik vertrek normaal gezien tijdens de Gentse Feesten.(3de en 4de week van juli).
Mijn man is ook geen reiziger maar vorig jaar zei hij me wel om toch eens naar het buitenland te gaan (yesyesyes) maar allee tzal uitgesteld worden. En we gaan vermoedelijk in de kerstvakantie naar de sneeuw naar Slovenië ofzo daar is het ook naar het schijnt goedkoper dan Frankrijk en tzou er ook goed zijn. Ben benieuwd)))
Fanny
Wij gaan heel graag op reis. Vroeger gingen wij altijd met het vliegtuig weg. Vorig jaar hebben we dit voor de voorlopig laatste keer gedaan, samen met ons twee kindjes. In september hebben we ons een caravan gekocht, en nu gaan we kamperen. Is veel leuker voor de kinderen.
Ze kunnen spelen en ravotten zoveel ze willen, kunnen hun fiets meenemen, en moeten zich niet aanpassen aan etensuren van hotels en andere 'Europese' voeding.
In de paasvakantie gaan wij al voor 5 dagen naar Nederland.
In juli (we vertrekken eigenlijk al 26 juni) gaan we voor 3 weken naar Frankrijk. Regio Bretagne - Normandie.
't Zal de eerste keer zijn dat we zo lang weg gaan, gaan kamperen. Hopelijk verloopt alles goed. 't Zal ook de eerste keer zijn dat onze Jelco er bij zal zijn.
Wij gaan echt heel erg graag op vakantie. We kunnen evengoed genieten van een avondje barbecue in onze achtertuin, hoor. Maar zo er echt eens tussenuit (weg van alles en iedereen, echt quality time voor ons gezin
), hebben wij echt eens nodig. Zo eens echt gaan relaxen.
Groetjes.
Ze kunnen spelen en ravotten zoveel ze willen, kunnen hun fiets meenemen, en moeten zich niet aanpassen aan etensuren van hotels en andere 'Europese' voeding.
In de paasvakantie gaan wij al voor 5 dagen naar Nederland.
In juli (we vertrekken eigenlijk al 26 juni) gaan we voor 3 weken naar Frankrijk. Regio Bretagne - Normandie.
't Zal de eerste keer zijn dat we zo lang weg gaan, gaan kamperen. Hopelijk verloopt alles goed. 't Zal ook de eerste keer zijn dat onze Jelco er bij zal zijn.
Wij gaan echt heel erg graag op vakantie. We kunnen evengoed genieten van een avondje barbecue in onze achtertuin, hoor. Maar zo er echt eens tussenuit (weg van alles en iedereen, echt quality time voor ons gezin

Groetjes.
- Poison Ivy
- Pas blauw
Wij gaan deze zomer niet op vakantie....want JOEPIE, wij verhuizen deze zomer terug naar België! Ja, vandaag is de knoop doorgehakt en ik ben zo blij hé! Dat is zo raar, ik had nooit gedacht dat ik ernaar zou snakken om terug in België te wonen
. Dus deze zomer is het vakantie in België. Ik mag nu dus echt op huizenjacht gaan en, ook niet onbelangrijk, een leuke, goede school zoeken voor Maxime, die in september naar het eerste leerjaar mag. Ik zal eens een kijkje gaan nemen in mijn oud schooltje: leuk klein wijkschooltje (kleuterklasjes en lager onderwijs), ik heb er heel goede herinneringen aan.
Het is zo raar; langs de ene kant ben ik blij hier in België te zijn nu, maar nu ik weet dat we deze zomer naar hier verhuizen kan ik bijna niet meer wachten om weer thuis te zijn en alles te beginnen pakken. Oei ik loop wat hard van stapel zeker
.

Het is zo raar; langs de ene kant ben ik blij hier in België te zijn nu, maar nu ik weet dat we deze zomer naar hier verhuizen kan ik bijna niet meer wachten om weer thuis te zijn en alles te beginnen pakken. Oei ik loop wat hard van stapel zeker

- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
zomer = ieder jaar kamperen in zuid frankrijk
winter = liefst verre warme bestemming
winter = liefst verre warme bestemming
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
-
- Moderator
- Contacteer: