Steun jij één of ander "goed doel"?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Artsen zonder grenzen, Unicef, dierenartsen zonder grenzen, Foster Parents, plaatselijk asiel,..
Allemaal kunnen ze wel wat financiële steun gebruiken.. Steun jij één of ander goed doel? Kan ook een plaatselijke werking zijn.. Of een minder bekend initiatief.. Of steun jij eerder als er grote media-aandacht is (bv. Tsunami 12-12)?
Allemaal kunnen ze wel wat financiële steun gebruiken.. Steun jij één of ander goed doel? Kan ook een plaatselijke werking zijn.. Of een minder bekend initiatief.. Of steun jij eerder als er grote media-aandacht is (bv. Tsunami 12-12)?
Ik heb een hele tijd Greenpeace gesteund, maar ik heb nu mijn "actieterrein" verlegd naar Limburg. Meerbepaald naar een initiatief om poezen op te vangen (http://www.poezenopvanglimburg.be). Ik stort af en toe een kleine bijdrage om zo een steentje bij te dragen. Als het ging (en als Filip er niet zo tegen zou zijn), dan denk ik dat ik al 20 katten zou geadopteerd hebben..
Hallo,
wij steunen een heleboel goede doelen, namelijk Natuurpunt, Greenpeace, 11-11-11, Unicef, Amnesty International, NCOS, Vredeseilanden.
Deze doelen krijgen jaarlijks hun gift.
Dan heb je nog de goede doelen die aan de deur die aan de deur passeren en die geef ik bijna altijd iets. Maar bv. niet als ze al voor de 3de keer passeren op 2 weken tijd, wat ook soms gebeurt.
Deze doelen zijn dan voornamelijk de daklozen, het kinderkankerfonds, de brandweer,...
Van die zogenaamde zwarte studenten die leuren, koop ik nooit, net zoals van kinderen die komen voor het bouwfonds van hun school.
En dan geef ik meestal ook nog aan die éénmalige acties, zoals Tsunami 12-12, Kom op tegen Kanker,...
Zo te zien kunnen er precies veel goede doelen op ons rekenen
wij steunen een heleboel goede doelen, namelijk Natuurpunt, Greenpeace, 11-11-11, Unicef, Amnesty International, NCOS, Vredeseilanden.
Deze doelen krijgen jaarlijks hun gift.
Dan heb je nog de goede doelen die aan de deur die aan de deur passeren en die geef ik bijna altijd iets. Maar bv. niet als ze al voor de 3de keer passeren op 2 weken tijd, wat ook soms gebeurt.
Deze doelen zijn dan voornamelijk de daklozen, het kinderkankerfonds, de brandweer,...
Van die zogenaamde zwarte studenten die leuren, koop ik nooit, net zoals van kinderen die komen voor het bouwfonds van hun school.
En dan geef ik meestal ook nog aan die éénmalige acties, zoals Tsunami 12-12, Kom op tegen Kanker,...
Zo te zien kunnen er precies veel goede doelen op ons rekenen

Groetjes
Ik steun de acties die hier lokaal worden opgezet (Télévie onder andere), zowel financieel als met hulp tijdens het evenement. Een enkele keer koop ik iets t.b.v. een goed doel en dan maakt het mij niet uit of het gaat om dieren, kinderen, natuur of anders, als ik op dat moment iets kan missen geef ik geld.
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils
mama van Sia, Jessie en Nils