Deden jullie buikspieroefeningen na de bevalling?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Ik ben eens nieuwschierig of er velen buikspieroefeningen doen, ik doe dat eigenlijk niet... 

- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
ik heb ook maar sporadisch gestemd hoor.
en ik moet zeggen in dat jaar dat onze yoran er is, is het er maar een 2tal keren van gekomen hoor.
weet je ik zou ze graag 1 avondje in de week is gaan fitnessen maar alleen is mar allen he.
grtz greet
ik heb ook maar sporadisch gestemd hoor.
en ik moet zeggen in dat jaar dat onze yoran er is, is het er maar een 2tal keren van gekomen hoor.
weet je ik zou ze graag 1 avondje in de week is gaan fitnessen maar alleen is mar allen he.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
De kiné kwam bij mij oefeningen doen in het ziekenhuis omdat mijn buikspieren door mijn zwangerschap uiteen waren gegaan (ik weet het juiste woord niet, sorry)
Maar thuis gekomen, eens dat dat gat tussen mijn buikspieren weg was, heb ik geen oefeningen meer gedaan. En ik heb nu nog wel een klein buikje maar ik noem dat een souvenier van de zwangerschap
, ik heb er al zo weinig 
Maar thuis gekomen, eens dat dat gat tussen mijn buikspieren weg was, heb ik geen oefeningen meer gedaan. En ik heb nu nog wel een klein buikje maar ik noem dat een souvenier van de zwangerschap

-
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Gewoon dat het al veel beter gaat dan dat ik dat in het begin deed.
Geraakte gewoon niet recht dan
maar nu heb ik daar geen probleem meer mee.
En ook voelt het goed als ik zo 30 keer mijn ding gedaan heb.
Zo van,weer een stapke dichter naar een wat platter buikje.
Resultaat zie ik nog niet,maar volgens mijn man zal ik dat wel beginnen zien als ik er een goeie maand mee bezig ben.
Ik ben nu het tempo wat aan het opdrijven ook,allez nog wat oefeningen voor mijn (dikke) billen.
Want dat is ook wel nodig.
Geraakte gewoon niet recht dan

En ook voelt het goed als ik zo 30 keer mijn ding gedaan heb.
Zo van,weer een stapke dichter naar een wat platter buikje.
Resultaat zie ik nog niet,maar volgens mijn man zal ik dat wel beginnen zien als ik er een goeie maand mee bezig ben.
Ik ben nu het tempo wat aan het opdrijven ook,allez nog wat oefeningen voor mijn (dikke) billen.
Want dat is ook wel nodig.