miatan heeft doorgeslapen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:
miatan heeft doorgeslapen

Bericht door beefje » 09 okt 2007, 08:26

onze miatan heeft vannacht voor de eerste keer doorgeslapen!!
om half acht papje en dan in bed, we hebben hem nog een paar keer gehoord, telkens tutje gaan geven, de laatste keer rond half tien.

Ik werd wakker om 4u30 en ben natuurlijk uit bezorgdheid gaan piepen in zijn kamertje 8) meneertje lag nog rustig te slapen en heeft doorgeslapen tot 6u10 dan heb ik hem mee in bed genomen en heeft hij nog doorgeslapen tot 7u50.

Hopelijk gaat het de volgende nachten ook zo goed!!!
Hij had vanmorgen zelfs geen overdreven honger!!!


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 09 okt 2007, 08:56

Tis een begin hé!! En ook al is het nog niet elke nacht, die uurtjes slaap heb je dan maar weer gehad hé :wink:
Afbeelding

Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 09 okt 2007, 08:59

zalig, lekker doorslapen. Maar toch ben je ongerust hé.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 09 okt 2007, 10:01

ja hoor, mijn hartje stond even stil toen ik vanmorgen wakker werd
ik moest gewoon gaan kijken maar met dat ik de deur opendeed (die kraakt) zag ik zijn handje open en dicht gaan hehehe, toen was ik weer gerust
en nu is hij in het park in slaap gevallen zelfs (normaal leg ik hem in zijn bedje) zal hem maar laten liggen hihihi

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 09 okt 2007, 10:02

Ja, da's een begin! Hopelijk doet hij het de volgende nachten ook zo goed, hé.
Afbeelding


silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 09 okt 2007, 12:22

Doet raar he zo die eerste keer.
Hopelijk de volgende nachen nog, succes.Hier was het vannacht weer kermis, krampen.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 09 okt 2007, 13:11

dat geluk hebben wij gehad, onze miatan heeft bijna nooit last van krampen
enkel de periode dat we van BV op FV zijn overgestapt en dat het zoeken was welk water hij het beste verdroeg.
Maar nu bijna niks van krampjes!!!
Moet behoorlijk vervelend zijn omdat je er zo weinig tegen kan doen eh?

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 09 okt 2007, 14:02

Wow hopelijk is het het begin van vele nachtjes!!

En dat verschietend wakker worden ken ik. Had ik in begin ook. En ja dan ga je natuurlijk piepen he?! :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 09 okt 2007, 14:37

Zalig als je stillaan je nachten begint terug te krijgen!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 09 okt 2007, 15:31

Da's super ! Hopelijk wordt dit nu zijn vast slaapritme hé.
Veel succes in elk geval.

Debby
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2007, 10:46

Bericht door Debby » 09 okt 2007, 18:08

De eerste nacht dat Liam doorsliep was voor ons ook wel vreemd. 's Morgens werden we wakken en vroegen we aan elkaar of die opgestaan was... Maar neen, ons ventje had gewoon doorgeslapen.

Hopelijk blijft het zo!

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 09 okt 2007, 20:01

Ik schrok me rot de eerste maal. Maar als onze Jonas nu 's nachts wakker wordt schrik ik daar weer van, want dan denk ik dat er iets mis is of dat hij ziek wordt of zo. Je ziet, zo is er altijd iets hé.
Gewoon van genieten zou ik zeggen.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 10 okt 2007, 08:59

Vannacht is hij wakker geworden om half twee ongeveer, na drie keer terug zijn tutje te gaan insteken dacht ik van ik zal maar een nachtvoeding maken dan....
maar tegen ik naar boven kwam met zijn flesje, sliep hij al terug als een roosje.
Om vijf uur heeft ie zich nog eens laten horen en dan om zes uur heb ik hem mee in bed genomen nadat hij huilde
en dan heeft hem nog tot kwart na acht geslapen!!!

dus die nachtvoeding is al niet meer nodig :P

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 10 okt 2007, 09:14

Das prima, als ze het ens gewoon zijn, dan slaapt hij gewoon weer verder. Geniet ervan.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 11 okt 2007, 21:13

En hoe heeft hij nog geslapen?
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 12 okt 2007, 08:39

woensdagnacht is hem bij mijn moeder blijven slapen, hij is daar twee keer wakker geweest 's nachts
deze nacht is hij vanaf half twee geregeld wakker geworden
en toen ik hem na zes uur mee in mijn bed nam, voelde ik dat zijn pollekes ijsklompjes waren, dus mss had hij koud??? We hebben geen verwarming op de kamer.
ik leg nen dubbele fleece op zijn bedje hoor, daar niet van.... maar tis ne kouwelijke zoals de mama hahahahaha :lol:

we zullen zien voor de volgende nachten wat het geeft

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 15 okt 2007, 10:15

jammer genoeg heeft onze miatan geen enkele nacht meer doorgeslapen

het is zelfs zo dat hij weer wakker wordt tot wel negen a tien keer per nacht
dat is toch erg vermoeiend
hij lijkt geen honger te hebben want kan hem 's morgens nog gerust een kwartier tot half uur in zijn park leggen zonder dat hij zaagt voor eten

iemand tips? of ideeën aan wat het kan liggen
meestal is het tussen twee en drie dat hij verschillende keren achtereen wakker wordt.

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 15 okt 2007, 13:48

het kan effectief zijn dat hij van de koude terug wakker wordt. En tja als je hem goed toedekt, ... is daar niet veel aan te doen.

Voor de rest geen tips vrees ik. Enkel geduld hebben en je niet opjagen :wink: Merk je door de dag ook verschil? Wilt hij vaker bij jou terug zijn?

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 15 okt 2007, 14:08

overdag dut hij eigenlijk goed
hij weent wel eens tussendoor voor zijn tutje maar daar blijft het meestal bij een keertje
hij slaapt gemiddeld anderhalf uur a twee uur overdag

mss doe ik er verkeerd aan om hem 's morgens mee in bed te nemen en huilt hij daarom elke keer als hij wakker wordt, in de hoop dat hij al mee in bed mag...???

de laatste dagen is het weer warmer op zijn kamer en heeft hij geen last van koude pollekes niet meer

ik jaag me er niet teveel in op hoor maar begin het zelf wel te voelen er zoveel moeten uitkomen 's nachts, ik ben best moe...

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 15 okt 2007, 14:12

beefje schreef: mss doe ik er verkeerd aan om hem 's morgens mee in bed te nemen en huilt hij daarom elke keer als hij wakker wordt, in de hoop dat hij al mee in bed mag...???
Dat kan de reden zijn maar dat hoeft niet perse de reden te zijn. Als je zelf denkt dat het misschien de reden kan zijn moet je hem misschien eens een tijdje niet meer mee in bed nemen (als je dat zelf wilt natuurlijk)

En ja da's normaal dat je dat zelf gaat beginnen voelen en leuk is het ook niet he?! Succes in ieder geval!!

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 15 okt 2007, 14:16

ik zal hem eens een tijdje niet mee in bed nemen

maar doe dat vooral omdat hij dan nog rustig slaapt tot half acht ofzo
terwijl hij anders vanaf zes uur er ook geregeld is

tja, dan sta ik maar een paar dagen vroeger op met hem

al vind ik die knuffelmomentjes 's morgens wel zalig met hem, maar ja, die moeten niet verdwijnen eh? als hem wakker is kan ik nog even met hem knuffelen in bed voor we naar beneden gaan

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 15 okt 2007, 14:18

beefje schreef:al vind ik die knuffelmomentjes 's morgens wel zalig met hem, maar ja, die moeten niet verdwijnen eh? als hem wakker is kan ik nog even met hem knuffelen in bed voor we naar beneden gaan
:D die moeten inderdaad niet verdwijnen. En ze worden al snel groot, dus geniet effectief maar goed van die knuffelmomenten. Hier begint dat al met vraag en aanbod :lol:

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 15 okt 2007, 14:20

hahaha, ja als ze hun eigen willeke beginnen te krijgen :lol:

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 16 okt 2007, 07:50

vannacht heeft ons pateeke hier terug wat beter geslapen

gisteren hem om half elf nog even een tutje gaan geven en dan vannacht om half drie nog ne keer
vanmorgen toen mijn man doorging om half zeven had ik hem nog steeds niet gehoord
al gauw begon mijn motorke boven de meest rampzalige denkscenarios te creeëren dus ben ik toch nog maar eens gaan piepen op zijn kamertje maar hij lag nog rustig te knorren hoor :oops: bezorgde mama eh? :D

om kwart na zeven is hem vanzelf wakker geworden, dan nog even met mama in bed geknuffeld en nu zijn we opgestaan

ik denk dat ik gewoon wat geduld moet hebben, het valt wel op zijn plooi :)

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 16 okt 2007, 17:11

Das alweer goed nieuws.
Dat komt inderdad wel allemaal goed maar het is vermeoiend he? Ik kan ervover meespreken. Eergisteren heeft Bram geslapen van 23 tot 06 uur en vannacht was hij al om 03.30 uur wakker en heeft bijna niet meer geslapen.
Altijd als je denkt dat het beter gaat,...
Als hij eens een paar nachen doorslaapt, geef ik een fuif!!! :D
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 17 okt 2007, 08:24

silviake schreef:Das alweer goed nieuws.
Dat komt inderdad wel allemaal goed maar het is vermeoiend he? Ik kan ervover meespreken. Eergisteren heeft Bram geslapen van 23 tot 06 uur en vannacht was hij al om 03.30 uur wakker en heeft bijna niet meer geslapen.
Altijd als je denkt dat het beter gaat,...
Als hij eens een paar nachen doorslaapt, geef ik een fuif!!! :D
hahaha, ik ben van de partij dan zenne :wink:
nee vannacht heeft hij ook weer prima geslapen niet meer gehoord nadat hij in zijn bedje ging tot 4u50 (ik ben wel gaan zien als ik zelf in mijn bedje kroop, ongerust als ik weer was hahahaha) en dan nog eens iets na zes uur en dan om kwart na zeven was hem wakker om op te staan!!
dus het ziet ernaar uit dat het aan het beteren is hoor.
het is idd erg vermoeiend als je verschillende keren per nacht eruit moet. Hopelijk betert het als bram vaste voeding krijgt en zijn zijn krampjes snel onder controle
jij bent toch bezig met de osteopaat eh? levert het al wat resultaat op?

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 17 okt 2007, 09:57

ja ben al 5 keer geweest naar de osteopaat.
Met zijn reflux is het wel beter ja dus ofwel helpt het ofwel is hij er aan het uitgroeien. Daar ben ik al blij van.
Hopelijk gaat het nu snel beter met slapen ook.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 17 okt 2007, 19:18

beefje schreef:woensdagnacht is hem bij mijn moeder blijven slapen, hij is daar twee keer wakker geweest 's nachts
deze nacht is hij vanaf half twee geregeld wakker geworden
en toen ik hem na zes uur mee in mijn bed nam, voelde ik dat zijn pollekes ijsklompjes waren, dus mss had hij koud??? We hebben geen verwarming op de kamer.
ik leg nen dubbele fleece op zijn bedje hoor, daar niet van.... maar tis ne kouwelijke zoals de mama hahahahaha :lol:

we zullen zien voor de volgende nachten wat het geeft
Ik deed altijd sokjes rond Jutta haar handjes. Die had daar ook last van, van koude handjes.

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 18 okt 2007, 08:22

muppet schreef:
Ik deed altijd sokjes rond Jutta haar handjes. Die had daar ook last van, van koude handjes.
dat is een goed idee, zal dat eens proberen
maar hij frult graag aan zijne doudou om in het slaap te vallen....

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 09 nov 2007, 09:37

amai, de laatste drie nachten is het hier echt een hel!! Ik moet er nu wel tot 15 keer uit op ne nacht
daarvoor sliep hem goed door
ik ben dinsdag met hem naar de KA geweest voor zijn vaccin en sindsdien zijn die slechte nachten begonnen. Zou het daarmee iets te maken hebben?
Dinsdagnacht was ik zo moe op den duur, dat ik hem om 4u van pure miserie mee in ons bed heb genomen, woensdag heb ik hem om half zes mee in bed genomen en vanmorgen rond half zeven pas. Tussenin wieg ik hem ook wel terug in slaap soms, want hij weent soms voor zijn tutje maar soms weent hij 's nachts ook met zijn tutje in zijn mond!!

Ik ben nu bang dat ik hem gewoon aan het maken ben om met de geur van zijn mama in slaap te vallen.

Ik vraag me soms ook af of hij mss tandjes aan het krijgen is, zijn wangetje ziet vaak rood, hij kwijlt heel veel en heeft ook luieruitslag terwijl hij dit daarvoor niet had of zou het toch aan het vaccin liggen (is polio, difterie, tetanus vaccin) dat hij zo slecht slaapt?

ook overdag slaapt hij niet meer goed, hij wordt snel wakker en weent dan. Je ziet dat hij dan nog moe is maar hij heeft percies toch last van iets zenne.

tips zijn welkom want als dit nog zo een weekje duurt ben ik ten einde raad denk ik
(ja, mama van brammetje, nu begrijp ik goed hoe moe jij wel niet moet zijn!!!)


Plaats reactie

Terug naar “De baby”