Annelies heeft de eerste drie jaar elke nacht nachtmerries gehad en veel geweend in haar slaap. Zelf werd ze nooit wakker, maar als je zo'n acht keer of meer opgeschrikt wordt uit je slaap... ga je wel aan je haren trekken.
Ik ben haar vorig jaar Bachbloesems beginnen geven en dat heeft zijn werk gedaan. Tegen dat zij goed sliep is mijn jongste schatje geboren en was het terug van dattum....

De eerste drie maand waren sowieso de hel, wegens dag en nacht krampen.
Ze is nu 11 maand, maar ze weent heel veel in haar slaap en wroet ook heel erg veel. Ik word er echt moedeloos van... ik krijg last van mijn rug, van mijn maag en darmen, ben van tijd enorm chagrijnig, hoor niet meer goed, heb last van mijn evenwicht...
Probeer maar eens vrolijk te blijven als je al vier jaar slecht slaapt...

Wij noemen dat thuis de 'Guantanamo training'...

Gezien haar krampen, krijgt ze nu nog steeds Bio Bifidus Infantis en geef ik haar ook Bachbloesems. Maar die missen hun uitwerking nog...
Ik ga ook terug met haar naar de osteopaat gaan voor een sessie... hopelijk heeft dat effect.
Ik kan met geen woorden beschrijven wat dat doet met een mens, te weinig slaap hebben... ik heb constant het gevoel dat ik ga instorten. Dat gebeurt dan wel niet, maar soms...
Gelukkig heb ik heel lieve en leuke kinderen, want moesten ze het overdag ook uithangen... dan was het hek helemaal van de dam

gelukkig werk ik parttime, want fulltime zou ik niet meer aankunnen... niet dat ik met goede nachten fulltime zou willen werken hoor... ik zou mijn kindjes te veel missen.
Als er iemand tips heeft tegen dat nachtelijk slaapgehuil... alles is welkom!