hij kan zien!!

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 17 jun 2007, 21:45

vandaag washij ni zo schattig!! heel moe en wil alleen mar bij mij slapen en als hij dan slaapt en ik leg hem in zijn wig ofzo schiet hij wakker en begint hij te wenen :roll: om het uur a twee ur om eten vragen pfffff.... :( vermoeiend dagje ben echt kapot!! ach ja vroeg in bedje en dan kan k er weer tegen...
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
greet mama van yoran
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 okt 2005, 12:42
Locatie:Beerse, Turnhout, Antwerpen
Contacteer:

Bericht door greet mama van yoran » 17 jun 2007, 23:49

femmie schreef:vandaag washij ni zo schattig!! heel moe en wil alleen mar bij mij slapen en als hij dan slaapt en ik leg hem in zijn wig ofzo schiet hij wakker en begint hij te wenen :roll: om het uur a twee ur om eten vragen pfffff.... :( vermoeiend dagje ben echt kapot!! ach ja vroeg in bedje en dan kan k er weer tegen...
hier nog zo ene, ligt momenteel nog in draagdoek te maffen, sebie nog een voeding se en dan kruipen we ons bedje in
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? Afbeelding
fiere meter van dieuwke

http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 21 jun 2007, 18:52

nu heeft hij het helemaal gevonden wij hebben op digi tv een zender speciaal voor babys en ik zet hem er per dag zo'n half uurtje voor en hij is dan zeer gefacineerd amaai en zo kan de mama verder doen aan haar eten... :lol: slechte gewoonte al maar toch wel een betje gemakkelijk zene als je zo alleen bent en moet koken pfff kan het soms wl ff druk worden...
tis wel een schattig zicht zene
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”