haartjes knippen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
vanaf welke leeftijd voor het eerst naar de kapper, of zelf eerst de haren wat bijknippen??
groetjes
groetjes
bij geen van beide onder het jaar nodig geweest
niels zijn weerborstels heb ik wel eens wat bijgeknipt
en brittje haar kalotje achter haar oortjes ook
maar die hun haartjes groeiden als baby niet erg
Nu heeft niels een dikke dons die regelmatig bijgeknipt moet worden
Allez, met de tondeuse zoals papa hé
niels zijn weerborstels heb ik wel eens wat bijgeknipt
en brittje haar kalotje achter haar oortjes ook
maar die hun haartjes groeiden als baby niet erg
Nu heeft niels een dikke dons die regelmatig bijgeknipt moet worden
Allez, met de tondeuse zoals papa hé

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
wij zijn nog nooit met maaike naar de kapper geweest. zullen dat waarschijnlijk ook niet snel doen.
hebben nog maar 1 keer haar haartjes bijgeknipt omdat het een beetje voor de ogen ging hangen.
anderen hoor ik dan weer dat ze om de aantal maanden met hun kleine gaan. maar die hebben dan ook veel meer haar.
hebben nog maar 1 keer haar haartjes bijgeknipt omdat het een beetje voor de ogen ging hangen.
anderen hoor ik dan weer dat ze om de aantal maanden met hun kleine gaan. maar die hebben dan ook veel meer haar.

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
dat hadden we vroeger ook met nielsLowie heeft schrik van die tondeuze...
alé, niet echt schrik, maar hij wil zien wat ze doet met hem... en dat gaat natuurlijk niet hé, hij moet zijn hoofdje stilhouden
maar tegenwoordig gaat dat heel goed
maar ja, hij is al iets ouder hé, hij begrijpt al dat hij mooi moet stilzitten
en dat kan hij dan opdie momenten ook wel hoor
-
- Pas blauw
- Contacteer:
Het is wel goed om hun haartjes vroeg te laten knippen hoor. Allé dat zegt mijn kapster toch. Zo verwijder je het nesthaar en groeien hun haartjes dikker terug. Emiel is de eerste keer geweest op 11 maand en nu overlaatst heeft ze het ook met de tondeuse gedaan. Zo kan er ook wa gel in hé.
liefs tanneke
liefs tanneke
ik mag straks naar de kapster met onze maité
ze heeft niet zoveel haar maar het begint te struvelen of hoe noemt men dat
gisteren met milan geweest en ik vroeg wanneer ik best eens kwam met maité en ze zei het zou er eens deugd van hebben om de punten te knippen want nu groeit het toch niet zoveel en het zou dan vlugger en dikker moeten groeien nadat het eens is geknipt
ben eens benieuwd
ze heeft niet zoveel haar maar het begint te struvelen of hoe noemt men dat
gisteren met milan geweest en ik vroeg wanneer ik best eens kwam met maité en ze zei het zou er eens deugd van hebben om de punten te knippen want nu groeit het toch niet zoveel en het zou dan vlugger en dikker moeten groeien nadat het eens is geknipt
ben eens benieuwd