dat komt allemaal bekend voor hoor, we maken het allemaal wel mee
tis hier ook een heel evenement om een pamper aan te krijgen
ik geef dan iets om te spelen in zijn hand , soms vliegt het daar, en schreeuwt hij omdat hij zijn zin niet krijgt, soms helpt het
dat experimenteren heb ik hier ook wat schrik voor, maar ge kunt er niet altijd achter lopen he
hij trappelt rond de salontafel, gisteren ook nog, ineens gaat ie door zijn knieën, boenk met zijn kin op de tafel en boenk achterover op zijne rug
als hij 7 maand was en hij trok zich recht in zijn park, wou die niet meer zitten, hij werd dan vermoeid in zijn beentjes, maar niet willen zitten of 't was orkest, en dan bleef hij staan tot hij ineens pal achterover viel gelijk een paal, met zijn hoofd tegen dat park

, maar ja, dokter zei dat je er niet onderuit kan, ze leren met vallen en opstaan, letterlijk dus he
na een aantal weken lukte het om door de knietjes te gaan of op de poep te gaan zitten dan scheelde dat al
ik heb hier een tijd gedacht van hem een helmke op te zetten, klinkt belachelijk, maar hij viel altijd gelijk een paal, achterover op zijn hoofd, en vind dat toch ook niet zo gezond als ze altijd op hun hoofd stekken zenne
nu is het beter, hij "plooit" al meer, maar soms landt hij ook wel tegen de salontafel ofzo, en ik heb hier een gemetste schouw, heb schrik dat hij es op die stenen boenkt, is nog erger dan een effe harde vloer