yasmine ziek ~ overgeven....

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas
yasmine ziek ~ overgeven....

Bericht door Liliane » 25 apr 2007, 15:42

Yasmine deze morgen bij de onthaalmoeder gaan halen, niks aan de hand, ik moest naar de garage met de auto. daar aangekomen haal ik ze juist uit de maxi cosi geeft ze alles over, daar stonden we alletwee vol overgeefsel.... gelukkig had ik voor haar proper kleedjes bij. Daarna in de auto terug hetzelfde, thuis aangekomen direct in badje gezet, proper hemdje aangedaan, ze was effe de vrolijke meid maar dat duurde niet lang...... terug overgeven zo nog twee keer. Rond 1 uur in haar bedje gelegd en ze heeft tot ongeveer half vier geslapen. Hopelijk is nu het kwaadste voorbij..... misschien van de warmte???
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 25 apr 2007, 15:54

Dat was ook mijn eerste gedacht dat het misschien van de warmte zou zijn. Ons pruts had het gisteren ook toen ik haar uit de auto haalde. We hadden maar een klein toerke gedaan maar da auto had in de zon gestaan :? zelfs met de ramen open was het nog te warm. Bij mij begon ze pas over te geven als we thuiskwamen, dus ik had onmiddellijk alles bij de hand. Gelukkig maar. Want ik was net naar de winkel gereden en had helemaal niets bij :? . Het was maar voor een kwartierke en het was al een ganse tijd geleden dat ze nog gegeten had en haar pamperke was ook ververst, dus ik dacht niet dat er op da kwartier iets zou gebeuren. Maar dat kunt ge natuurlijk altijd verwachten met zo'n kleineke hé. Gelukkig heeft ze alles niet ondergekotst in den delhaize :roll: :roll: Ik had alleen een klein doekske bij dat altijd in de maxi-cosi ligt.

En dan gisteren nog een akkefietje. Net voor ik met haar naar de osteopaat moest begint ze serieus alles onder te schijten :oops: Ze hing helemaal vol tot halverwege haar rug :shock: :shock: Hoe doen die da toch :lol: :lol: En dan zuust op ne moment dat ge moet vertrekken. Volledige wisseling van tenue en beteke wassen. Gelukkig was ik nog zuustekes op tijd bij den dokter
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

:-)

Bericht door Liliane » 25 apr 2007, 16:08

onze dochters toch he :lol:


ik heb ze juist een klein flesje pap gegeven... zien ofdat het erin gaat blijven. ik ga nu toch geen fruitpap of petatjes geven. als we gaan eten geef ik ze nog wel een droge koek. En straks als ze gaat slapen krijgt ze nog mama melk :)
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 25 apr 2007, 18:28

en liliane heeft ze nog overgegeven?
hopelijk is het van het weer en geen plaagje hé
beterschap alvast :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 apr 2007, 20:44

Mss van de warmte, daar kunnen die kleintjes veel last van hebben hé?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 26 apr 2007, 13:50

Kan effectief van de warmte zijn.

Hopelijk houdt ze nu alles binnen. En 't is effectief beter om het dan eventjes bij enkel melk te houden.

Succes :wink:

Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

:-)

Bericht door Liliane » 26 apr 2007, 14:42

wel een onrustige nacht gehad, maar niet meer moeten overgeven (oef) voor alle zekerheid vanavond toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter want we staan voor een lang weekend en je weet maar nooit he.....
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Re: :-)

Bericht door Tamaravh » 26 apr 2007, 14:45

Liliane schreef:wel een onrustige nacht gehad, maar niet meer moeten overgeven (oef) voor alle zekerheid vanavond toch maar een afspraak gemaakt bij de dokter want we staan voor een lang weekend en je weet maar nooit he.....
Ja dat zul je altijd zien he dat ze dan juist ziek zijn als het weekend is en dan moet je de dokter van wacht laten komen. Ik heb het zo niet met die dokters van wacht. Eén keer hadden ze Angelo de verkeerde medicatie gegeven en een andere keer toen Amber ziek was wou die dokter zelfs niet tot hier komen.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 27 apr 2007, 09:20

succes bij de dokter!

hopelijk is ze niet ziek en was het effectief van de warmte!

alvast beterschap!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

:-)

Bericht door Liliane » 27 apr 2007, 12:34

ze heeft dus een keelontsteking. maar ze is al veel beter!!!! :D maar deze morgen vallen hier de 'buikgriepen' :? hopelijk krijgt ze het ook niet.....
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”