goortjes schreef:
Schorpioentje
wat gebeurt er als je terwijl hij rechtkomt in bed, toch de kamer verlaat??
zou hij gaan liggen???
anders zou ik het eens proberen hé
ze weten heel goed dat als ze rechtstaan, mama toch blijft
en dat is net wat ze willen hé
we hebben hem er al een paar keer ingelegd en uit de kamer gegaan
het is stil, babyfoon staat aan
na een kwartier ga ik kijken en staat hij recht in zijn bed te wippen of met zijn beer te spelen ofzo, dus dat maakt niks uit
maar kzeg het, is hier niet ieder dag hoor, normaal sliep hij meestal tijdens zijn fles en kunnen we hem al slapend in bed gaan leggen
maar owee als hij wat geslapen had ervoor en dan klaar wakker is, wil hij in het eerste uur niet terug slapen he en dan ist wat miserie
't zal ook weer een fase zijn denk ik hij heeft zo eens een paar weken gehad dat hij begon te krijsen als we hem neerlegden (ook al sliep hij in het naar boven gaan he), dan paar dagen even bij hem blijven staan en een beerke gegeven, en hij bleef liggen en dan kon ik gewoon uit de kamer gaan en viel hij al spelen in slaap
maar nu wil hij niet blijven liggen
ah, tis een beke zoeken soms, ze hebben allemaal wel zo van die fases waar ze door moeten he, wat consequent zijn en na een tijdje lukt dat wel
Lena ik hoop voor jou dat je een oplossing vind, misschien eens wat uitproberen, effe blijven staan, lieve woordjes fluisteren, over zijn hoofdje wat wrijven, daar worden ze ook rustig van
ale 't zijn maar ideekes wat ik hier dan probeer hoor, hoop dat het voor jou ook lukt