Water
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik heb een vraagske,
Weet er iemand wanneer een baby water mag krijgen?
Gewoon om hun dorst te lessen, een baby kan toch ook gewoon dorst hebben zoals wij of niet soms?
Groetjes,
Isake
Weet er iemand wanneer een baby water mag krijgen?
Gewoon om hun dorst te lessen, een baby kan toch ook gewoon dorst hebben zoals wij of niet soms?
Groetjes,
Isake
Dat kan misschien omdat sommige baby's geen water binnenhouden. Ons Lani was er zo eentje. Ik gaf BV en ik kan niet meer volgen. Toen ik haar een flesje water gaf, dronk ze het mooi op maar een half uurtje later vloog het er terug uit (natuurlijk altijd als de mama in de buurt was. of een of ander duur kledingstuk.)Isake schreef:zo, ben blij te horen dat ik toch juist ben!
Ik heb Jens ook van in het begin water gegeven en venkelthee!
Ik wou gewoon eens controleren wat jullie ervan zeggen!
Volgens K&G pas op 3maand.
Ze hield pas water binnen op haar 4 maand.
Ons Luna drinkt ook al water, venkelthee, 7 kruidenthee en fruitthee(deze vindt ze heel lekker). De fruitthee hebben we gekocht in luxemburg en op al de verpakkingen staat dat ze het mogen hebben vanaf 1 a 2 weken. Wij volgen de richtlijnen van kind en gezin ook niet helemaal, experimenteer zelf een beetje dat kan nooit kwaad.
-
- Pas blauw
richtlijnen van k&g zal ik nooit gebruiken, gewoon je eigen gevoel volgen vind ik. Zij zitten niet in jullie thuissituati, en ze kunnen het misschien wel zeggen, maar het doen ervan??? Dat moet jij zelf hé.
En ja hier ook krijgen (kregen) ze van in het begin al venkelthee en of water toegedient als ze extra dorst hadden (hebben).
Groetjes Vke.
En ja hier ook krijgen (kregen) ze van in het begin al venkelthee en of water toegedient als ze extra dorst hadden (hebben).
Groetjes Vke.
mama van .....................4.
- Isake
- Pas blauw
- Contacteer:
Voila, beter kan ik het nie zeggenvliegjebroem schreef:richtlijnen van k&g zal ik nooit gebruiken, gewoon je eigen gevoel volgen vind ik. Zij zitten niet in jullie thuissituati, en ze kunnen het misschien wel zeggen, maar het doen ervan??? Dat moet jij zelf hé.
Groetjes Vke.

Ben volledig van uw gedacht!!!
kyrodu schreef:Duncan was nog maar enkele dagen oud toen ze hem in het ziekenhuis al gewoon water gaven om zijn dorst te lessen.
En het was gewoon water,want ik heb het gecontroleerd.
Dat is iets wat ik nu ook zou doen!!
( hier geven ze suikerwater zeg!!)
en dat giet ik dus de spoelbak binnen en doe gewoon flessenwater in de plaats.
Jullie hebben het hier over die drinkthee .
Kun je die krijgen op de kinderafdeling, baby afdeling in de groot warenhuizen?
Nooit op gelet en water blijf maar water toch?
met een smaakje zonder suiker is dat toch lekerder he.