Naar Sunparks

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:
Naar Sunparks

Bericht door jenny » 13 apr 2007, 09:06

hallo,

Het is al een tijdje dat ik niets meer geschreven heb, maar het is druk druk,... al die familiebezoeken en zo...pfff dat neemt tijd in...

Maar binnen 2 weekjes vertrekken wij met vakantie voor 1 week, naar zee, gezellig met zijn 3 genieten...

Ik ben dus begonnen aan een lijstje, wat ik wel of niet zou meenemen...maar ik vind het moeilijk, heb zo'n schrik iets te vergeten...kan er mij iemand helpen en mij zeggen wat ik zeker niet mag vergeten...

dan zou ik kunnen checken of ik al dan niet iets vergeten ben voor ons pruts...

Bedankt voor jullie hulp...

Groetjes

Jenny


Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 09:13

hoi,

wat ik zeker niet zou vergeten de pampers, zalf voor de billetjes, het peertje voor het neusje proper te maken, een dekentje, haar eten natuurlijk of (borstvoeding), flessenverwarmer, genoeg kleertjes en hemdjes, een warm jasje, natte doekjes, ergens een speeltje om haar af te leiden als ze moeilijk doet, haar tutje als ze dat neemt (het dopje voor op het tutje, zo blijft het proper), draagzak of buggy met maxi cosi, eventueel hare relax,
dit is het denk ik zo een beetje, gaviscon voor als ze last krijgt van haar maagje (hier is dit nodig)

voor de rest zou ik het ook niet weten,
het nummer van de kinderarts of dokter. je weet maar nooit dat je iets moet vragen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt :lol:


groetjes Elke
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 apr 2007, 19:58

bavetjes (slabbetjes)
ik neem ook steeds een thermometer mee
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”