Kyan zijn eerste tandje is in aantocht
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Koen voelde daarstraks in Kyan zijn mond en ja... hij voelde iets scherp! Onze jongen wordt groot want zijn eerste tandje komt eraan. Awel ik kreeg tranen in mijn ogen, het doet je toch iets. Dus mss daarom dat hij zo slecht sliep?
Fiere Sas
Fiere Sas
Proficiat!! En niet te veel last mee hebben: geen pijntjes, ...
En bijten maar nu
En bijten maar nu

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Proficiat met de eerste tandjes, kids!!
En geen zorgen maken over de baby's zonder tandjes, Renate heeft haar eerste verjaardag gevierd zonder tandjes, en nu heeft ze ook een mooi mondje vol.
en bij Marith is er ook nog niks te bespeuren. Bij ons zit laat tanden krijgen blijkbaar in de familie, maar ze hebben allemaal heel sterke tanden! Wij hopen dus voor ons kids dat dat ook het geval is!
En geen zorgen maken over de baby's zonder tandjes, Renate heeft haar eerste verjaardag gevierd zonder tandjes, en nu heeft ze ook een mooi mondje vol.
en bij Marith is er ook nog niks te bespeuren. Bij ons zit laat tanden krijgen blijkbaar in de familie, maar ze hebben allemaal heel sterke tanden! Wij hopen dus voor ons kids dat dat ook het geval is!
Kian had zijn eerste tand pas op 8 maand en Yaro is geboren met 2 tandjes!!! Ze stonden er nog niet volledig door maar ze waren duidelijk zichtbaar, witte streepjes al vanaf zijn geboorte. Een maand geleden zijn ze echt doorgebroken, op een kleine 5 maand, dat is snel hé! Ondertussen is hij 6 maand en komt zijn 3de tand er stillekes aan door. De misérie kan weer beginnen........
Daan heeft ook wat langer gewacht om zijn eerste tand te krijgen. Die zit er nu goed door en er zitten er bovenaan ondertussen al drie goed dik.
Wat is eigenlijk de normale volgorde van tanden krijgen? Ik dacht eerst de twee onderste en dan de twee bovenste??? Maar bij Daan zit er nu een hoektandje aan te komen en hij heeft nog maar 1 onderste tand
Wat is eigenlijk de normale volgorde van tanden krijgen? Ik dacht eerst de twee onderste en dan de twee bovenste??? Maar bij Daan zit er nu een hoektandje aan te komen en hij heeft nog maar 1 onderste tand

- jong moederke
- Pas blauw
@Sofie: tja alle baby's zijn anders. Normaal zeggen ze eerst twee onder, twee boven en dan de twee ernaast, ... Maar bij de ene kleine kan dat dus in andere volgorde gaan.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Wij hebben ook iets langer moeten wachten op Kyana haar eerste tandje. Ze was 10maand toen het eerste er door kwam en 2weken later was haar 2de tandje er ook. Vind dat wel een knoddig zicht . Grappig. Poetsen jullie al direct de tandjes die erdoor zitten? Ik doe dat nu maar Kyana bijt op haar tandenborstel. Al de kindjes doen dat in begin of niet? Ze vindt het zeker niet erg. Haar mondje spoelen lukt wel niet goed dus heeft ze altijd een deel baby tandpasta binnen. Zou dat erg zijn? Doe expres niet veel tandpasta op haar borsteltje.
groetjes
groetjes
- dolfijntje2
- Pas blauw
Totaal geen last van gehad... ze waren er opeens door. We wisten het nog niet eens. Ik voel daar ni elke dag aan natuurlijk.Sofie S. schreef:Flink hoor Fleurtje!
Heeft ze er niet te veel last van gehad?
Maar ik was haar een petit gervaiske aan' t geven en ze beet serieus door op haar lepel en dan gevoeld en gekeken en we zagen 2 kleine tandjes.
Nu bijt ze natuurlijk overal op.