Niet meer eten!!!!
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Alessio wil al sederd zondag bijna niets meer eten,geen fruitpap,middagmaal,alleen maar nen koek en zijn melk.Is het nu met zijn antibiotica die hij neemt,kweet het niet meer,vroeger at hij altijd gans zijn bord uit zonder probleem.Ligt het nu aan de leeftijd????Ben ten einde raad,zotteke.
Staat er iets van bijwerkingen op de bijsluiter van zijn antibiotica? Misschien is het inderdaad dat wel.
Als kindjes ziek zijn of ze hebben een verkoudheid, eten ze volgens mij minder makkelijk omdat het hen meer moeite vraagt of omdat de smaak een beetje weg is. Meestal kiezen ze dan voor het makkelijkste, iets waarvoor ze weinig inspanning moeten leveren.
Anders kan ik je niet helpen, gezien wij die leeftijd hier nog niet gehad hebben he
Hopelijk is hij snel beter en eet hij weer als te voren !
Als kindjes ziek zijn of ze hebben een verkoudheid, eten ze volgens mij minder makkelijk omdat het hen meer moeite vraagt of omdat de smaak een beetje weg is. Meestal kiezen ze dan voor het makkelijkste, iets waarvoor ze weinig inspanning moeten leveren.
Anders kan ik je niet helpen, gezien wij die leeftijd hier nog niet gehad hebben he

Hopelijk is hij snel beter en eet hij weer als te voren !