7m en veel wakker komen s'nachts
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
maité komt wel min 5keer per nacht wakker
haar tutje en ze slaapt terug verder maar het begint zwaar door tewegen
hebben jullie geen tips?
ze slaapt ook al niet teveel overdag dus daaraan kan het niet liggen hé
s'morgens 30min en s'middags een uurtje als het meezit
dus uitgeslapen kan ze niet zijn
weet soms echt geen raad meer ze eet genoeg dus zou ze wat meer mogen slapen vind ik
het is wel nog nooit een grote slaper geweest
haar tutje en ze slaapt terug verder maar het begint zwaar door tewegen
hebben jullie geen tips?
ze slaapt ook al niet teveel overdag dus daaraan kan het niet liggen hé
s'morgens 30min en s'middags een uurtje als het meezit
dus uitgeslapen kan ze niet zijn
weet soms echt geen raad meer ze eet genoeg dus zou ze wat meer mogen slapen vind ik
het is wel nog nooit een grote slaper geweest
Re: 7m en veel wakker komen s'nachts
Niet echt, anders gebruikte ik ze zelf.. Hier ook zo'n nachtbrakertje, sommige nachten gaat het al beter als andere en dan is het tijd voor mij om te recupererenmama24 schreef:...
hebben jullie geen tips?
...

Ik hou vol door te denken dat het op een keer wel zal beteren..

amai zo lang
en met dat derde die op komst is heeft me dat niet veel courrage denk ik oh ja zal wat meer vitamientjes moeten pakken dan
milan daarin tegen was een echt slaperke ik maakte me soms ongerust dat hij nog veel slaap nodig had maar ik heb dan liever een slaperke dan een niet slaperke zenne

milan daarin tegen was een echt slaperke ik maakte me soms ongerust dat hij nog veel slaap nodig had maar ik heb dan liever een slaperke dan een niet slaperke zenne

goh, hopelijk heeft ze het nu door voorwat de nacht dient
En tips, daar kan ik je helaas niet bij helpen, want ik (*en nu hout vasthouden*) ben dat dus ook niet gewend om 's nacht te moeten opstaan (ja Sam zo af en toe es, maar dat is de laatste maanden pas, en ook niet iedere nacht) en Niels, tja, die ben ik vandaag om 9u moeten gaan wakker maken, want die sliep al van 21u gisteravond
Sorry...

En tips, daar kan ik je helaas niet bij helpen, want ik (*en nu hout vasthouden*) ben dat dus ook niet gewend om 's nacht te moeten opstaan (ja Sam zo af en toe es, maar dat is de laatste maanden pas, en ook niet iedere nacht) en Niels, tja, die ben ik vandaag om 9u moeten gaan wakker maken, want die sliep al van 21u gisteravond