eerste tandje in zicht?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Marie zevert de laatste tijd echt wel heel veel. Ze heeft sinds een paar dagen altijd maar rode wangetjes en de stoelgang is ook redelijk vloeibaar geworden. En dus de poep is geïrriteerd.
En vandaag is ze eigenlijk al de hele tijd kregelig. Bij het minste wordt ze boos.
Ik heb al gevoeld, maar ik voel nog niets. Ze slaapt plots ook veel weiniger door de dag.
Of mss is het weer een periode waar ze door moet.
En vandaag is ze eigenlijk al de hele tijd kregelig. Bij het minste wordt ze boos.
Ik heb al gevoeld, maar ik voel nog niets. Ze slaapt plots ook veel weiniger door de dag.
Of mss is het weer een periode waar ze door moet.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
hier ook die tekenen
maar ze zijn wel in zicht, ene links onder en links boven
vorige week had hij ook rode kaak
en is ook al een week wat lastig, reageert zicht precies af op zijn speelgoed (gelukkig is dat allemaal stevig gemaakt
), makkelijk huilen, deze namiddag een kwartier gekrijst en daarna weer beginnen lachen
en stoelgang is hier nu normaal ipv enorm hard
het zijn idd de tekenen he
dus denk wel dat Marie ook op het punt staat om tandje(s) te krijgen
maar ze zijn wel in zicht, ene links onder en links boven

vorige week had hij ook rode kaak
en is ook al een week wat lastig, reageert zicht precies af op zijn speelgoed (gelukkig is dat allemaal stevig gemaakt

en stoelgang is hier nu normaal ipv enorm hard
het zijn idd de tekenen he
dus denk wel dat Marie ook op het punt staat om tandje(s) te krijgen
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ajajaij toch!
Maar het kan ook anders, Renate heeft haar eerste verjaardag gevierd zonder tanden! En iedereen mij maar bang maken, dat hoe later ze hun tanden krijgen, hoe meer last ze ervan hebben.
Ik heb nooit geen slapeloze nachten gehad door haar tandjes, het enige dak zag was rode wangetjes en rode billetjes, maar voor de rest heeft ze er nooit veel last van gehad.
Ik hoop dat mijn Marithje dus een beetje op grote zus lijkt he.
Maar het kan ook anders, Renate heeft haar eerste verjaardag gevierd zonder tanden! En iedereen mij maar bang maken, dat hoe later ze hun tanden krijgen, hoe meer last ze ervan hebben.
Ik heb nooit geen slapeloze nachten gehad door haar tandjes, het enige dak zag was rode wangetjes en rode billetjes, maar voor de rest heeft ze er nooit veel last van gehad.
Ik hoop dat mijn Marithje dus een beetje op grote zus lijkt he.
Idem hierfalderie schreef:Maar het kan ook anders, Renate heeft haar eerste verjaardag gevierd zonder tanden! En iedereen mij maar bang maken, dat hoe later ze hun tanden krijgen, hoe meer last ze ervan hebben.

Ik had te horen gekregen dat tand 3 de ergste tand is. Wij al oeioei aan het zeggen want tand 1 en 2 was al geen lachertje.
Maar soit tand 3 amper iets van gemerkt enkel dat haar billetjes open lagen. Voor de rest was madam goed gezind
Ivm het zieveren. Maaike deed niets anders en iedereen maar maanden aan een stuk aan het zeggen dat er een tand op komst was. Pas tegen 5 maand kwam de eerste piepen en dit zonder veel ziever.
Maar soit tand 3 amper iets van gemerkt enkel dat haar billetjes open lagen. Voor de rest was madam goed gezind

Ivm het zieveren. Maaike deed niets anders en iedereen maar maanden aan een stuk aan het zeggen dat er een tand op komst was. Pas tegen 5 maand kwam de eerste piepen en dit zonder veel ziever.

-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Oh troost u, ge krijgt een slim kindje! Ik heb - van horen zeggen - dat hoe later de tandjes er door komen hoe slimmer het kindje gaat worden.falderie schreef:ajajaij toch!
Wie zal het zeggen hé