ben die papflessen beu!
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
mijn dochtertje is nu 1w3d en krijgt flesvoeding. mijn zoontje kreeg dit ook en ik weet dat we bij hem lang moeten zoeken hebben naar de ideale papfles. met als resultaat, dat ik een kast vol heb met flesjes.
nu heb ik juist hetzelfde probleem bij mijn dochtertje. zij kan niet drinken uit de flesjes van haar broer en de andere lukken ook niet. nu hebben we er weer een paar nieuwe gekocht en die lukken ook niet echt.
we hebben al verschillende merken geprobeerd, avent, beaba, tigex, nuby en zelfs goedkope flesjes, maar toch geen enkele goede.
nu hebben we er één die wel goed lukt, maar ik weet dat binnenkort haar pap verzwaard gaat worden, en dan zal het speentje weer niet goed zijn.
had iemand dit ook? of ligt het aan ons? ik kan hier bijna een winkel openen met papflesjes?
groetjes!
nu heb ik juist hetzelfde probleem bij mijn dochtertje. zij kan niet drinken uit de flesjes van haar broer en de andere lukken ook niet. nu hebben we er weer een paar nieuwe gekocht en die lukken ook niet echt.
we hebben al verschillende merken geprobeerd, avent, beaba, tigex, nuby en zelfs goedkope flesjes, maar toch geen enkele goede.
nu hebben we er één die wel goed lukt, maar ik weet dat binnenkort haar pap verzwaard gaat worden, en dan zal het speentje weer niet goed zijn.
had iemand dit ook? of ligt het aan ons? ik kan hier bijna een winkel openen met papflesjes?
groetjes!
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
ik zou je inderdaad bvb avent kunnen aanraden. Je hebt telkens verschillende speentjes.
Ofwel heb je er met repsectievelijk 1 , 2, 3, of 4 gaatjes.
Of je hebt er met 1/2/3 op het zelfde speentje (variabel dus)
Het zou kunnen dat je melk vrij dik is en dat je bvb onmiddellijk naar de variabele moet overstappen.
Ik zou deze toch aanraden, is eveneens zeer goed tegen kolieken..
Ofwel heb je er met repsectievelijk 1 , 2, 3, of 4 gaatjes.
Of je hebt er met 1/2/3 op het zelfde speentje (variabel dus)
Het zou kunnen dat je melk vrij dik is en dat je bvb onmiddellijk naar de variabele moet overstappen.
Ik zou deze toch aanraden, is eveneens zeer goed tegen kolieken..
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
Avent voor Jessie en Beaba voor Nils. Persoonlijk vind ik avent bter; minder krampjes en de fles sneller leeg (vooral 's nachts is dat prettig
)
Soms moet je gewoon ook even volhouden en dezelfde fles blijven geven, ze is nog heel jong en moet ook wennen!
Sterkte ermee.

Soms moet je gewoon ook even volhouden en dezelfde fles blijven geven, ze is nog heel jong en moet ook wennen!
Sterkte ermee.
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils
mama van Sia, Jessie en Nils
zo te zien ben ik dus niet de enigste met zoveel flesjes in de kast!
op dit moment drinkt isaura uit nuby-flesjes en dat lijkt goed te lukken. het enige probleem is dat ze daarna altijd de hik heeft. maar de fles lekt niet en ze kan er mooi uit drinken. het is geen strijd meer. nu ben ik alleen maar bang, dat als ze van pap verandert, dat we weer met dit probleem gaan zitten. ik heb voor het zekerste al standen-speentjes gekocht. nu lukt het nog niet om daar uit te drinken, ze gaan iets te rap, maar met een dikkere pap zal dat volgens mij wel lukken.
vele groetjes!
op dit moment drinkt isaura uit nuby-flesjes en dat lijkt goed te lukken. het enige probleem is dat ze daarna altijd de hik heeft. maar de fles lekt niet en ze kan er mooi uit drinken. het is geen strijd meer. nu ben ik alleen maar bang, dat als ze van pap verandert, dat we weer met dit probleem gaan zitten. ik heb voor het zekerste al standen-speentjes gekocht. nu lukt het nog niet om daar uit te drinken, ze gaan iets te rap, maar met een dikkere pap zal dat volgens mij wel lukken.
vele groetjes!
ik vermoed dat jij nu bv geeft? ik heb er eigenlijk al een beetje spijt van...Dagmar schreef:Ja, Mila haar flessen werden ook altijd gesteriliseerd in een sterilisator. Eerst afwassen en dan erin.. En hop, klaar.. Gelukkig moeten we dat nu niet doen..
bij het volgende ga ik het zeker proberen, want het zal het laatste zijn. en ik wil eens weten hoe dat is...
groetjes!
ja maar ikke ben er eentje van een hele oude stempel!!
Alles aangaande de baby, behalve de baby zelf...
word hier gekookt
en gewassen op 60 graden.
Anders hoor ik het nog tuiten in mijn oren!!
heb ik van iemand geleerd toen ik zwanger was van onze Mike!!
En iedere week alles uitkuisen met dettol!!
stapelgek janewaye!!
Alles aangaande de baby, behalve de baby zelf...

en gewassen op 60 graden.
Anders hoor ik het nog tuiten in mijn oren!!
heb ik van iemand geleerd toen ik zwanger was van onze Mike!!
En iedere week alles uitkuisen met dettol!!
stapelgek janewaye!!
nu hebben eindelijk 'het' flesje gevonden, tussen de oude van fabio. we hebben er maar 1-tje van, dus ging ik gaan kijken in de winkel om er nog een paar te kopen. ze maken ze niet meer!! we hebben een ander van dat merk gekocht en die gaan ook redelijk goed. het zijn er van tigex, maxi flesjes. we hebben die met air-control (of hoe dat ook heet), maar dat lukt ook niet. avent hebben over het algemeen wijde speentjes en daar kan ze niet van drinken. het liefst heeft ze rubberen speentjes.
wij wassen de flesjes ook uit in een heet sopje en rechtstreeks de sterilisator in.
groetjes!
wij wassen de flesjes ook uit in een heet sopje en rechtstreeks de sterilisator in.
groetjes!
Re: ben die papflessen beu!
Wij gebruiken de brede flessen van mam (doddie). De speentjes zijn vanvoren plat. Hadden voordien ook altijd problemen, nu gaat het vanzelf.barbara schreef:mijn dochtertje is nu 1w3d en krijgt flesvoeding. mijn zoontje kreeg dit ook en ik weet dat we bij hem lang moeten zoeken hebben naar de ideale papfles. met als resultaat, dat ik een kast vol heb met flesjes.
groetjes!