te donker?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13
te donker?

Bericht door smurfin27 » 19 okt 2006, 09:15

Zou dat kunnen dat het te donker is bij Jeroen op zijn kamer? Overdag (beneden in zijn park) slaapt hij zonder probleem 3-4 uur (en soms moet ik hem dan zelfs wakker maken).
Maar als we hem na 22 uur boven in zijn bed leggen dan komt hij wakker en weent heel erg. Uiteindelijk nemen we hem dan weer op en gaan er eventueel mee naar beneden, dan valt hij in slaap in je armen en als je hem durft terug te leggen dan komt hij terug wakker en begint alles opnieuw.

Gisterenavond had hij beneden al wakker gezeten van 7 uur in zijn maxi-cosi (het meeste van de tijd), dus ik dacht dat hij wel moe zou zijn en vlug zou slapen, maar 't was weer hetzelfde probleem.
'k ben nu eigenlijk aan het zoeken wat er anders is aan zijn kamer dan hier beneden. 't enige waar ik aan kan denken is dat het er 's nachts donker is? Want na zijn voeding van 6u45 deze morgen slaapt hij wel weer boven (maar dan is het al wat minder donker he).

Weet er iemand raad?


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 19 okt 2006, 09:43

Ik denk dat het inderdaad te donker is. Wij hebben geen rolluiken dus verduisteren we met overgordijen, maar er komt altijd wat licht binnen é. Bij mijn ma zijn er wel rolluiken en dus helemaal donker. Van zodra hij daar in zijn bedje ligt, begint hij ook te wenen omdat het veel te donker is.

Misschien een lichtje op zijn kamertje zetten, of het licht op de gang laten branden en deur op een kier laten?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 19 okt 2006, 09:45

hier net het tegenovergestelde
hier kan het niet donker genoeg zijn
en dat was bij mijn zoontje net zo...
gek hé
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 okt 2006, 09:53

Ja, hier ook.. Voor Karsten moet het heel donker zijn, dan slaapt hij heel goed.. Misschien mist hij jullie gewoon? Misschien ligt het aan het licht (of donker)? Of te stil? 't Probleem is dat hij het nog niet kan zeggen.. :? Je kan eens uitproberen met licht in de gang aan te laten.. Lukt dat ook niet, dan is het iets anders..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 19 okt 2006, 11:29

Ja, we zullen een beetje moeten uitzoeken wat het probleem is met zijn kamertje zeker.
het licht op de gang laten branden kunnen we moeilijk doen want dan kan onze poes bij hem op de kamer en dat willen we niet. Tenzij we natuurlijk zorgen dat Winnie niet op de gang kan voor die paar nachten dat we het uitproberen en als het lukt dan kopen we zo'n klein nachtlichtje.
Te stil denk ik dat het niet is want 's morgens valt hij wel direct in slaap (en dan is er al wat meer licht want we doen de rolluiken niet dicht op zijn kamer).


spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 19 okt 2006, 12:42

goortjes schreef:hier net het tegenovergestelde
hier kan het niet donker genoeg zijn
en dat was bij mijn zoontje net zo...
gek hé
idem hier...

een lichtje kan voor jeroen mss een oplossing zijn?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 okt 2006, 20:29

Een lichtje of het licht desnoods op de gang laten branden en de deur op een kier (vrienden doen het ook zo met hun dochter)
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 20 okt 2006, 09:50

probeer het eens uit met zo een klein lichtje. Dan weet je of dat de oorzaak is of niet.
Hier ook geen problemen met donker.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”