Hoe verklaar je dit?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Sofie
Pas blauw
Hoe verklaar je dit?

Bericht door Sofie » 10 okt 2006, 17:34

De laatste dagen weende Fjodor vrij veel. Hij wou ook veel aan de borst. Vandaag dacht ik; ik steek hem in de draagdoek en zie wat dat geeft. Hij zit er al vier uur in en ik hoor da manneke ni meer (hij is precies vergeten dat hij nog moet eten ook). Straks maak ik hem wel wakker om te eten. Hoe komt het dat hij uit de draagdoek om de twee à drie uur eten MOET hebben (en dan is hij met niets te troosten hoor), maar in de draagdoek hoor je hem niet :lol:. Hij wordt af en toe wakker, maar valt zo weer in slaap.
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 10 okt 2006, 18:12

een klein genieterke?
volgens mij de meest logische verklaring...

Troia heeft zo 4 maand aan een stuk in de draagdoek gezeten, enkel eruit om te eten en te slapen 's nachts... voor de rest zat die er constant dag in dag uit in! Toen ze ongeveer 4 maand was heeft ze zelf aangegeven dat ze af en toe wou spelen...
en het is niet dat ze zo achterstand hebben omdat ze zogezegd niet genoeg prikkels hebben zenne...integendeel, Troia zat al op 5 maand stevig en alleen recht zonder kussens achter haar!
Gewoon in de doek zetten, als hij eruit wil zal hij het wel laten weten!
Makkelijk he :wink:

Sofie
Pas blauw

Bericht door Sofie » 10 okt 2006, 18:28

Ja een kwartier na ik het berichtje had gepost, werd hij dan eindelijk wakker. En honger dat hij had! En volgens mij krijgen ze sowieso die prikkels. Ook al slaapt hij in de draagdoek; buiten is er heel veel lawaai en licht, die prikkels dringen ook wel door.
Afbeelding

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 10 okt 2006, 21:26

Het feit dat hij minder drinkt als hij in de draagdoek zit is misschien gewoon omdat hij bij jou is dicht...en zo meer op zijn gemak is...als hij niet bij jou zit denkt hij misschien eerder aan jou en wil dicht bij jou zijn...vandaar dat hij dan misschien minder lang tussen de voeding laat, om bij jou te kunnen zijn....
En in de draagdoek is hij dat al he...
Ben ik een beetje duidelijk aan het schrijven :roll: :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 10 okt 2006, 22:47

ja het is duidelijk :lol:

en die prikkels, zo denk ik er ook van...
maar de commentaren gaan eerder zo: "laat dat kind nu eens alleen liggen! ze gaat achter geraken he,die is niks gewoon!" (ogen dat ze trokken toen die al zo vlug kon zitten en kruipen :lol: )

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 11 okt 2006, 15:37

huidhonger noemen ze dat ;)
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”