kleur oogjes
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
vanaf wanneer hebben ogen hun echte kleur aangenomen? Ik dacht altijd dat het kon veranderen tot ze 6 maanden waren. Maar nu vertelde ze mij dat dat maar tot 6 weken is. Tis niet van zo groot belang, maar tis toch leuk om te weten. 

Hier denk ik ze zullen nog veranderen maar t'is dus niet zo ,Alessio heeft een rare oogkleur,ze zijn niet grys,niet groen en niet bruin der zit van alles in,precies of ze waren aan het verkleuren en gestopt.Die van kind en gezin zei t'is een onbesliste kleur,zotteke.Trouwens ik heb bruine en mijn vriend zeer licht blauwe,toch raar hé.Ze wisten precies niet wat gedaan 

ik heb al zelfs gehoord dat het tot 6 jaar kan zijn. persoonlijk vind ik dat wel raar en lang. Maar tot een jaar heb ik toch het meeste al gehoord.
6Maanden of weken is wel heeeeel erg vroeg.
6Maanden of weken is wel heeeeel erg vroeg.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Ik vind dat Mila haar ogen weeral veranderd zijn tegenover een tijdje terug.. Natuurlijk niet spectaculair, maar toch veranderd.. Zij heeft groene ogen met bruin in het midden en eerder waren ze groen-blauw met bruin in het midden..
Karsten.. Die heeft al van dag 1 bruine ogen en die zijn nog niet veranderd.. Ik heb groen-grijs-blauwe ogen en Filip groen met bruine spikkels, dus ja, Mila haar ogen lijken op die van Filip en Karsten zal alleen het bruin overgenomen hebben..
Karsten.. Die heeft al van dag 1 bruine ogen en die zijn nog niet veranderd.. Ik heb groen-grijs-blauwe ogen en Filip groen met bruine spikkels, dus ja, Mila haar ogen lijken op die van Filip en Karsten zal alleen het bruin overgenomen hebben..
- voetballover
- Pas blauw
Wij hebben beiden bruine ogen.
Ons oudste heeft blauw-grijs van ogen ,onze tweede bruin,en onze derde heeft ook blauw-grijs.
Een oogkleur die ze geërfd hebben van mijn grootvader.
Heb dat eens gevraagd aan de oogarts en die zij dat dat soms twee generaties kan overlappen.
Of dat ze de oogkleur hebben van hun oma of opa.
Hier dus van overgrootvader.
Ons oudste heeft blauw-grijs van ogen ,onze tweede bruin,en onze derde heeft ook blauw-grijs.
Een oogkleur die ze geërfd hebben van mijn grootvader.
Heb dat eens gevraagd aan de oogarts en die zij dat dat soms twee generaties kan overlappen.
Of dat ze de oogkleur hebben van hun oma of opa.
Hier dus van overgrootvader.
Amelie haar kleur van ogen is rond 6-7 maand beginnen te veranderen. Nu heeft ze ook een heel speciale kleur, een mix van alles een beetje.
Pauline heeft natuurlijk nog heel mooie blauwe oogjes. Ben eens benieuwd wat zij gaat krijgen. Mss behoudt ze wel deze kleur, ik heb ook blauwe ogen, dus het kan he. Ventje heeft bruine ogen.
Pauline heeft natuurlijk nog heel mooie blauwe oogjes. Ben eens benieuwd wat zij gaat krijgen. Mss behoudt ze wel deze kleur, ik heb ook blauwe ogen, dus het kan he. Ventje heeft bruine ogen.
J had bij de geboorte donkelblauwe ogen en nadien (ik weet neiet meer juist hoeveel maanden later) bruine en nu echte bruine karbonkels hoor.
R had bij de geboorte grijsblauwe ogen en ze worden steeds donkerder maar ik denk dat ik nog eens goed moet kijken of dat nu bruin is geworden of dat er nog groen en grijs bij blijft zitten, maar het is in elk geval snel donkerder geworden en na enkele maanden waren ze veel donkerder.
De meeste kindjes worden met blauwe ogen geboren hè. Geen idee hoelang het exact duurt maar die kleurverandering is iets met kleurpigmenten die nog moetne ontwikkelen. 'k Denk dat je na 6M toch wel ziet of ze blauw gaan blijven ...
R had bij de geboorte grijsblauwe ogen en ze worden steeds donkerder maar ik denk dat ik nog eens goed moet kijken of dat nu bruin is geworden of dat er nog groen en grijs bij blijft zitten, maar het is in elk geval snel donkerder geworden en na enkele maanden waren ze veel donkerder.
De meeste kindjes worden met blauwe ogen geboren hè. Geen idee hoelang het exact duurt maar die kleurverandering is iets met kleurpigmenten die nog moetne ontwikkelen. 'k Denk dat je na 6M toch wel ziet of ze blauw gaan blijven ...