interesse in onze voeding

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

laika
Pas blauw
interesse in onze voeding

Bericht door laika » 04 aug 2006, 17:24

Ons kindje is bijna 3 maand en toont precies al veel interesse voor de dingen die wij eten en drinken, kan dit??

of is het mijn inbeelding :oops:

Katia

Bericht door Katia » 04 aug 2006, 17:52

eigenlijk toont het waarschijnlijk in het algemeen interesse in wat jullie doen, niet zozeer in het eten :wink:
ze kennen het eten niet, dus kunnen er ook niet naar verlangen...
wat je kan doen is mss gewoon een lepel geven om mee te spelen, dan heeft hij toch al het idee dat hij meedoet met jullie... :wink:

Fairytale
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Fairytale » 04 aug 2006, 19:28

Idd vaak wordt dat verward met dat je kind het eten uit je mond kijkt maar hij volgt gewoon goed wat er allean kijken allemaal gebeurt. Van kijken leren ze ook veel dan weet ie als ie over een paar maandjes ook mag eten precies wat er mee moet gebeuren :wink: (al hebben ze dat van nature ook wel door hoor)
Liefs Sara, trotse moeder van Lola Anaïs en Gobe Didier

Afbeelding

Afbeelding

Katharina
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Katharina » 04 aug 2006, 21:03

Ik gaf Anaïs dan inderdaad een lepeltje om mee te spelen....ik ben haar maar aan haar 6 maanden vaste voeding beginnen geven...ik geef dan ook wel borstvoeding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 04 aug 2006, 21:58

Katharina schreef:ik ben haar maar aan haar 6 maanden vaste voeding beginnen geven...ik geef dan ook wel borstvoeding
dat speelt geen rol hoor :wink: 6 maanden is zowiso de aan te raden leeftijd... borstvoeding of flesvoeding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”