groeien
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
groeien jullie kundjes ook zo vlug?
Mijn dochtertje chyarah is morgen twee maand jong en haar eerste kleertjes kan ze al niet meer in. Van bepaalde merken heeft ze al een 56 en van anderen merken een 62 al.
Kweet wel nu niet precies hoe groot ze nu is en hoeveel ze weegt want moet nu donderdag naar de kinderarts waar hij ze dan zal meten en wegen.
Mijn dochtertje chyarah is morgen twee maand jong en haar eerste kleertjes kan ze al niet meer in. Van bepaalde merken heeft ze al een 56 en van anderen merken een 62 al.
Kweet wel nu niet precies hoe groot ze nu is en hoeveel ze weegt want moet nu donderdag naar de kinderarts waar hij ze dan zal meten en wegen.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
bij ons is het ook zogoortjes schreef:hier ook zo hoor Ieteke!
allen die broekjes blijven een probleem
De pijpen zijn te lang ( ze trekt haar beentjes zo op hé)
en de taille is altijd te breed ('t is een fijneke)
maar verder groeit ze overal zo snel uit!
de pijpjes van broekjes blijven lang
en rond zen buikje hangt het nog heel los
mijn man had vanmorgen gezien dat hij met zen 1ne voetje door een gaatje zat tussen die drukknoppen

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Anaïs groeide ook zo snel uit haar kleren, nu nog....
Ze draagt nu maar 74/80, ze is nu 76 cm groot...en ze woog de laatste keer bij Kind en Gezin al 10250 gram...
Weet je...als je wilt weten hoe groot je kind later zal worden moet je hen meten aan hun 2 jaar en dan dat dubbel doen....dus Anaïs zal in elk geval al groter worden dan 1 m 52
Ze draagt nu maar 74/80, ze is nu 76 cm groot...en ze woog de laatste keer bij Kind en Gezin al 10250 gram...
Weet je...als je wilt weten hoe groot je kind later zal worden moet je hen meten aan hun 2 jaar en dan dat dubbel doen....dus Anaïs zal in elk geval al groter worden dan 1 m 52

is dat zo?Weet je...als je wilt weten hoe groot je kind later zal worden moet je hen meten aan hun 2 jaar en dan dat dubbel doen....dus Anaïs zal in elk geval al groter worden dan 1 m 52
amaai wat gaat dat bij onze niels worden dan!
Toen was hij 90,5 cm (maar slecht gemeten, soit doet er niet toe)
dan gaat hij al zeker naar de 181 cm
de papa is er 192 cm
- voetballover
- Pas blauw
goortjes schreef:hier ook zo hoor Ieteke!
allen die broekjes blijven een probleem
De pijpen zijn te lang ( ze trekt haar beentjes zo op hé)
en de taille is altijd te breed ('t is een fijneke)
maar verder groeit ze overal zo snel uit!
xanthe was woensdag 57.5cm en en 4520g
ze draagt meestal 62af en toe nog 56,maar dan van t-shirtjes en truitjes
want ze blijkt hele lange benen te hebben.zo pyamatjes met voetjes,maat 62,is aan haar bovenlichaam heel goed,maar aan haar benen veel te kort,ze kan ze helemaal niet strekken.
dus broekjes passen meestal wel,ze zijn juist goed,alleen in haar taille,een beetje te groot.da zal ze wel van mij hebben,heb (allé had

die van ons zal er ook snel uit zijn. Maatje 56 past al eventjes niet meer, draagt nu meestal 62. Van sommige dingen ook al 68
Maar die maten kloppen volgens mij niet altijd hoor. Kwas voor de geboorte zo van die bodietjes gaan halen en na geboorte bij gaan halen in dezelfde winkel . En twas dezelfde maat van hetzelfde merk maar de een was groter dan de ander? Soms heel raar me die kleren hoor.

Je kan inderdaad niet goed op de maten afgaan hé.
Jutta is nu 14 maanden draagt al maat 86. Ze is groot en alles wat 80 is, begint serieus te spannen. En zeker eens het gewassen is.
Ik weet nog van Jens dat dat ook zo vlug ging en plots op maat 104 gekomen, heeft hij dan heel lang diezelfde maat aangehouden. Ik denk zelfs een jaar aan een stuk.
Jutta is nu 14 maanden draagt al maat 86. Ze is groot en alles wat 80 is, begint serieus te spannen. En zeker eens het gewassen is.
Ik weet nog van Jens dat dat ook zo vlug ging en plots op maat 104 gekomen, heeft hij dan heel lang diezelfde maat aangehouden. Ik denk zelfs een jaar aan een stuk.
Duncan draagt nu ook al maat 92.
Voor de truitjes en t-shirtjes is dat ideaal.
Enkel de broekjes zijn nog wat lang.
Maar doe ik hem een 86 aan dan zijn die te kort en spant het rond zijn poep.
Van mijn andere zoon is dat ook zo een probleem.
Maat 104 past perfect rond zijn poep maar is véél te kort.
Maat 110 is perfect van lengte maar is dan veel te wijd aan zijn taille.
Dus bij hem moeten we er altijd een riem in steken,want die verstelbare broeken zijn zelfs nog te wijd.
Mijn oudste draagt nu 128 van broeken en 122 van t-shirts en truitjes.
Ook bij haar moet er een riem aan te pas komen.
Maat 110 is perfect van lengte maar is dan veel te wijd aan zijn taille.

Dus bij hem moeten we er altijd een riem in steken,want die verstelbare broeken zijn zelfs nog te wijd.
kyrodu schreef:Duncan draagt nu ook al maat 92.
Maat 110 is perfect van lengte maar is dan veel te wijd aan zijn taille.![]()