de eerste gemeende glimlachjes
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
sedert enkele dagen is ons meisje enorm geconcentreerd aan het rondkijken
en als ze me dan in het gezicht bekijkt, dan glimlacht ze breed!
en smelten dat ik dan doe
Onze niels was daar zo snel niet in!!
en als ze me dan in het gezicht bekijkt, dan glimlacht ze breed!
en smelten dat ik dan doe
Onze niels was daar zo snel niet in!!
Ja, die lachjes heeft Naomi ook al. Terwijl ik voeding geef kan ze zo breed glimlachen en dan denk ik: daar doe ik het voor zie
Zo gericht lachen als ik in haar oogjes kijk heeft ze al een paar keer gedaan maar ze doet dat zeker nog niet vaak. Gisteren legde ik haar in de armen van haar kersverse nonkel van 24 jaar. Diene gast smelde voor haar glimlach!
Ze begint al minder scheel te kijken en ze is zo curieus als ze gelijk welk licht ziet of het nu het zonlicht is of een lamp die brandt. Ze kan daar minuten naar staren dan en ik dan maar wachten tot ze weer wilt drinken

Zo gericht lachen als ik in haar oogjes kijk heeft ze al een paar keer gedaan maar ze doet dat zeker nog niet vaak. Gisteren legde ik haar in de armen van haar kersverse nonkel van 24 jaar. Diene gast smelde voor haar glimlach!
Ze begint al minder scheel te kijken en ze is zo curieus als ze gelijk welk licht ziet of het nu het zonlicht is of een lamp die brandt. Ze kan daar minuten naar staren dan en ik dan maar wachten tot ze weer wilt drinken

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Fleur lachte zelfs al toen ze nog maar een dag of 2 oud was als we aan 't onozel doen waren tegen haar, ik wist niet dat baby's daar zo snel in kunnen zijn. En nu sinds een week begint ze ook meer ons aan te kijken en als we lachen naar haar en zottekes doen begint ze ook te lachen. Dat is inderdaad om te smelten he
Ook alles wat met licht te maken heeft fascineert haar, als ik met haar rondwandel zit ze fel rond te kijken naar de overgangen van het licht. De moeite om bezig te zien.

Ook alles wat met licht te maken heeft fascineert haar, als ik met haar rondwandel zit ze fel rond te kijken naar de overgangen van het licht. De moeite om bezig te zien.
Naomi lacht ook al meer en meer nu, zelfs tijdens het voeden kan ze zo een brede glimlach opzetten (waarschijnlijk superlekkere melk
)
En ja die geluidjes, het is alsof ik elke dag een ander geluidje van haar hoor. Als ze zo van die hele zachte keelgeluidjes maakt dan smelt ik volledig weg. Het lukt al van de hongerroep te onderscheiden van de 'ik ben moe' roep en dat is wel handig anders zou ik blijven de borst geven terwijl ze eingelijk al genoeg heeft.

En ja die geluidjes, het is alsof ik elke dag een ander geluidje van haar hoor. Als ze zo van die hele zachte keelgeluidjes maakt dan smelt ik volledig weg. Het lukt al van de hongerroep te onderscheiden van de 'ik ben moe' roep en dat is wel handig anders zou ik blijven de borst geven terwijl ze eingelijk al genoeg heeft.