Grote baby...
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Ligt het nu aan mij maar ben vorige week naar kind&gezin geweest en ik vind Alessio nogal nen groten dikken
Verschoot ervan.Hy woog 10kg100 en mat 76cm.Zou graag eens weten wat jullie hier van denken,greets zotteke.

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Goh ik zou mij niet teveel zorgen maken hoor...zolang hij gezond is...volgens mij is dat gewoon zijn gestalte.
Hij is groot, dus is hij ook wat zwaarder....
Anaïs weegt denk ik toch ook al bijna 10 kilo hoor...ben het niet zeker...ik moet 6de juli naar K&G.
Op 8 maand woog Anaïs 8940 en was ze 71,5 cm groot...
en haar nichtje die toen 16 maanden was woog iets meer dan 10 kilo en mat 73,5 cm....dus ieder kind is heel verschillend wil ik maar zeggen.
Hij is groot, dus is hij ook wat zwaarder....
Anaïs weegt denk ik toch ook al bijna 10 kilo hoor...ben het niet zeker...ik moet 6de juli naar K&G.
Op 8 maand woog Anaïs 8940 en was ze 71,5 cm groot...
en haar nichtje die toen 16 maanden was woog iets meer dan 10 kilo en mat 73,5 cm....dus ieder kind is heel verschillend wil ik maar zeggen.
met 8 maanden woog ons nielsje 9,250 kg en was hij 73,5 cm groot
met 11 maanden woog hij 10,700 kg en was hij 77,5 cm groot.
Er is nooit iets over gezegd dat hij te groot of te zwaar was!!
We wisten zelf wel dat hij groot was!
Geen zorgen ommaken hoor
er zijn veel mollige baby's die later heel slank worden!
ons ventje is zo ook geworden. Die heeft wel een zwaar beendergestel, maar voor de rest is er geen grammetje vet teveel aan hoor.
Geen zorgen maken dus!!
met 11 maanden woog hij 10,700 kg en was hij 77,5 cm groot.
Er is nooit iets over gezegd dat hij te groot of te zwaar was!!
We wisten zelf wel dat hij groot was!

Geen zorgen ommaken hoor
er zijn veel mollige baby's die later heel slank worden!
ons ventje is zo ook geworden. Die heeft wel een zwaar beendergestel, maar voor de rest is er geen grammetje vet teveel aan hoor.
Geen zorgen maken dus!!

Mij echt veel zorgen maken deed ik niet,maar zat van het weekend bij mijn schoonzus en haar jongste is 2j en 6m en die weegt nog maar 13kg vandaar.Hopelijk word hij geen 2meter
.Maar ja wat wil je ikzelf ben 1m78 en de papa is 1m83 dus klein zal hij niet blijven hé.Maar t'is ook wel ne keer leuk om te weten hoeveel jullie kindjes wegen,zotteke.

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Er bestaat al zo'n topic van lengte en gewicht van de 2005 kindjes, misschien vind je dat wel eens interessant...hier is de link...zotteke schreef:Maar t'is ook wel ne keer leuk om te weten hoeveel jullie kindjes wegen,zotteke.
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=1609
zotteke,
ons ventje is nu zo goed als 2,5 jaar
over goed 2 weken moet hij nog eens op controle
maar als ik hem hier op de weegschaal zet, weegt hij tussen de 13 en de 15 kilo. Dat hangt ervan of hij heel actief geweest is en goed gegeten heeft enzo...
Tijdens hun eerste 1,5 jaar komen ze het meeste aan, nadien valt dat precies wat stil. hier althans zo.
ons ventje is nu zo goed als 2,5 jaar
over goed 2 weken moet hij nog eens op controle
maar als ik hem hier op de weegschaal zet, weegt hij tussen de 13 en de 15 kilo. Dat hangt ervan of hij heel actief geweest is en goed gegeten heeft enzo...
Tijdens hun eerste 1,5 jaar komen ze het meeste aan, nadien valt dat precies wat stil. hier althans zo.
- danielle1981
- Pas blauw