eigen kamer

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51
eigen kamer

Bericht door bart » 06 feb 2005, 19:53

Vanaf vorig weekend slaapt ons Bartje nu eindelijk op zijn eigen kamer :D Ik had dat al veel eerder gewild, maar...we zijn met 2 :D :lol:
Nu heb ik alle argumenten van mijn vrouwtje weggenomen: ik sta op als ons Bartje weent, ik haal hem en breng hem naar mijn vrouwtje die hem eten geeft, ik zorg voor een zuivere pamper en leg hem terug in zijn bedje 8) en dat gewoonlijk 2 keer per nacht (ja, je moet er wel iets voor over hebben als je iets wil :D )
Ons Bartje slaapt beter (we horen toch minder) en wij ook :D Ik heb al uitgevonden dat ik beter even naast ons Bartje kan blijven staan tot hij goed slaapt dan nog enkele keren opstaan om zijn fopspeen terug te geven :D
's Avonds zijn wij moe en wij gaan nogal vroeg slapen, maar zo houden we het vol :D
Ik wilde al een tijdje mijn oude vrouwtje terug, ze was zo erg veranderd (alleen nog maar mama) en dat is wel een beetje gelukt. Ik voel me er in ieder geval goed bij, zij ook en ons Bartje heeft er geen nadeel bij :D :lol: Dus zal ik een volgende keer nog wel eens een oplossing zoeken :D


Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 06 feb 2005, 21:00

Kijk en dat vind ik nou een geweldige vader!!

Ik wou dat mijn man dat zo eens deed!

(Wij moesten er in het begin allebei 2x per nacht uit, met een tweeling is het toch ietsje anders)

Petje af Bart, je vrouw mag trots op je zijn!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 07 feb 2005, 10:13

Ik heb bij Guy zijn arm op zijn rug moeten draaien eer hij voor ons Lani opstond!
Ze heeft tot ze 2 maand was bij ons in de kamer geslapen. De eerste maand was dat omdat ik BV gaf en de tweede maand omdat ik er gesstelijk en lichamelijk onderdooor zat en 's nachts niet de kracht vond om op te staan. Op 3 maand sliep ze door en die laatste maand stond Guy toch op. Zijn excuus was dat HIJ moet werken, HIJ moest er vroeg uit,... terwijl ik thuis huismoedertje speelde. Maar voor een kind ben je toch met twee, dacht ik?
Enfin, hopelijk heeft hij zijn lesje geleert nu. :twisted:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 07 feb 2005, 10:54

Mannen!!
het is niet omdat wij braaf huismoedertje "spelen" dat hij je moet laten vallen!!
Als men mij zoiets lapt gaa ik spontaan in staking!!
En mits Dumbledore zelf geen ei kan bakken, weet ik hoe ik hem op zijn plaats kan zetten!! :D
Groot gelijk sarah!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 07 feb 2005, 12:28

Klinkt cru maar ik heb het eens vertikt om op te staan. Hij heeft eerst wat ruzie met mij gemaakt en dan is hij haar gaan voeden. Vanaf dan hebben we er eens echt kunnen over praten en is het beter gegaan. :twisted:


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 07 feb 2005, 13:24

ik kan je nogmaals alleen gelijk geven!!
Soms, hebben mannen een flinke waarschuwing nodig om op aarde te landen!!
Aan de nieuwe papa's moet nog gewerkt worden he!!

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 07 feb 2005, 13:27

janewaye schreef: Aan de nieuwe papa's moet nog gewerkt worden he!!
:lol: Inderdaad, al kunnen we het hen niet altijd kwalijk nemen, he. Bij mannen zit het oerinstinct er nog te hard in. Voor hun is het "baby's maken en weer weg".
En ja, ook mannen hebben al eens een tik op hun vingers nodig :D
Zo moet je bij je kroost altijd 1 hoofd bijtellen ---> die van je man :D :D :D

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 07 feb 2005, 14:16

Sarah schreef:
Zo moet je bij je kroost altijd 1 hoofd bijtellen ---> die van je man :D :D :D
Dat vind ik wel een leuke opmerking en vaak is het ook zo, maar ik wil mijn vent niet te kort doen, hij doet thuis bijna net zo hard mee als ik, dus ik heb echt niet te klagen (af en toe moet je even van je af kunnen klagen en zagen, maar dat is maar van korte duur)
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 07 feb 2005, 14:32

Karsten slaapt nog bij ons op de kamer. Filip wordt toch niet wakker als Karsten zou wenen (Je kan het u niet voorstellen hoe vast dat hij slaapt!!!). Ik zie het niet zitten om 's nachts heel het eind te lopen om Karsten uit zijn bed te halen en dan nog eens terug. En wie weet, huilt hij Mila wel wakker. Dus nu ben ik er direct bij en dan samen het lekkere warme bed in. Voorlopig komt Karsten toch op de eerste plaats bij mij. Misschien wel egoïstisch van mij, maarja.. dat gaat ook over en Filip weet dat, dus hij heeft nog wel even geduld!

Vallen jullie dan niet alledrie in slaap in jullie bed? Karsten en ik slapen lekker samen. Het enige nadeel is dat ik 's morgens zo stijf als een plank ben omdat ik me amper durf te herleggen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 07 feb 2005, 18:12

al mijn baby's hun wieg stond ik mijn kamer, tot zeker een jaar oud!!
Het zijn toch baby's??
En al mijn baby's sliepen gewoon in ons bed ook!!
Dat moet toch kunnen!!
Die kleintjes liggen daar in het donker in de kamer en het is muisstil!!
Dan is het toch normaal dat zo een kleintje huilt??
Bij mama en papa is het veilig en warm en het ruikt er ook naar mama!
Eens de baby vast in slaap werd die netjes in de wieg gelegd!
Geen probleem voor ons!!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 07 feb 2005, 21:27

Ik kon absolutt niet slapen toen Sia bij ons op de kamer sliep, dus die hebben we snel naar een eigen kamertje verhuist en dat ging heel goed.

Ik ben nu eenmaal een lichte slaper dus bij ieder zuchtje ben ik al wakker. Daar heeft niemand wat aan dus bij ons is iedereen beter af als de kinderen op hun eigen kamer slapen
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gast

Bericht door Gast » 09 feb 2005, 14:26

Mijn zoontje slaapt ook nog bij ons op de kamer, hij is nu twee maanden. Heb ook zo´n ventje die denkt dat ´huismoedertje´spelen niet zoveel inhoud... als Sam ´s nachts huilt zal hij ook niet opstaan laat staan ´s nachts een flesje geven.. nee hij gaat mij wakker schudden en zeggen dat Sam weent... en inderdaad hij komt ook af met het excuus van ik werk overdag heel hard... precies of ik een hele dag op mijn luie kont zit... heb een heel huishouden om te doen, een ontzettend lief kindje om voor te zorgen en ook nog es een super enthousiaste golden retreiver van een klein jaar die ook nog veel aandacht nodig heeft...

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 09 feb 2005, 16:22

Mannen!!

je kunt er soms beter soep van koken!!
Somige vrouwen hebben het geluk een nieuwe man te hebben
Een paar van die nieuwe mannen zitten hier zelfs op het forum.
Maar ik vrees dat de meeste vrouwen er nog veel zullen aan en voor moeten doen, om dat soort man te verkrijgen.
Staken kan ook wel eens helpen!!

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 09 feb 2005, 20:59

janewaye schreef:Mannen!!

je kunt er soms beter soep van koken!!
Somige vrouwen hebben het geluk een nieuwe man te hebben
Een paar van die nieuwe mannen zitten hier zelfs op het forum.
Maar ik vrees dat de meeste vrouwen er nog veel zullen aan en voor moeten doen, om dat soort man te verkrijgen.
Staken kan ook wel eens helpen!!
Dank u wel Annatje dat je aan Bart, Rudi en mij dacht. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx....

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 18:20

Nicolle schreef:Kijk en dat vind ik nou een geweldige vader!

Petje af Bart, je vrouw mag trots op je zijn!
Dit is wel iets meer lof dan ik verdien. Ik kon kiezen: dit of ons Bartje bij ons op de kamer. Mijn vrouwtje vindt het verschrikkelijk erg om uit haar bed te komen om door een koude gang te gaan. Ik vind dat niet zo erg, dus doe ik dat maar.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 18:33

Sarah schreef: Zijn excuus was dat HIJ moet werken, HIJ moest er vroeg uit,... terwijl ik thuis huismoedertje speelde. Maar voor een kind ben je toch met twee, dacht ik?
:twisted:
Inderdaad, ik ga alle dagen werken en ik vind dat het je aan je baas verplicht bent om in form te zijn en je werk behoorlijk te doen en niet om er een beetje moe en nonproductief rond te hangen, maar ik los dat op door vroeg te gaan slapen en dan kan ik ook 's nachts een beetje helpen.
Mijn vrouwtje doet nu in haar zwangerschap bijna het volledige huishouden. Ik krijg alleen heel dikwijls een papiertje mee: een boodschappenlijstje om na mijn werk te gaan winkelen want mijn vrouwtje vindt dat niet zo simpel met ons Bartje. Soms gaat zij ook alleen als ik thuis ben.
Het eten staat gewoonlijk klaar als ik thuis kom en anders ga ik gewoon de keuken in en natuurlijk neem ik een handdoek als mijn vrouwtje afwast.
Dankzij het feit dat mijn vrouwtje het huishouden nu bijna alleen doet overdag als ik werken ben hebben wij 's avonds een beetje een vakantiestemming waarin we niets doen, alleen maar met elkaar bezig zijn en eventueel met het bezoek (die grote drukte is al wel een hele tijd voorbij)
Wij werken allebei voltijds en hebben het huishouden altijd samen gedaan. Mijn vrouwtje gaat binnenkort ook terug voltijds werken en dan zal ik natuurlijk ook weer helpen in het huishouden, want zoals je zegt: je bent met 2, niet allen voor een kind, maar voor alles.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 18:53

Dagmar schreef: Voorlopig komt Karsten toch op de eerste plaats bij mij.

Vallen jullie dan niet alledrie in slaap in jullie bed? .
Dag Dagmar :D
Ons Bartje komt bij mijn vrouwtje ook op de eerste plaats en ik durf bekennen dat ik soms wel jaloers ben ook al vind ik dat heel egoïstisch van mezelf. Mijn vrouwtje is ook jaloers als ik als ik thuis kom eerst ons Bartje ga knuffelen voor ik naar haar kijk :D
Ondertussen ben ik al lang blij dat je begint met 1 kind en dat die dan ook nog veel slaapt. Wel langzaam minder, maar dan raak je er ook langzaam aan gewoon. Ik zie ons Bartje graag, maar ik zie mijn vrouwtje ook graag en soms zou ik die ook voor mij alleen willen. Na de BABABABABABA-gesprekken met ons Bartje ben ik ook blij dat ik daarna een serieus gesprek met mijn vrouwtje kan hebben. Ons gezellige babbeltje 's avonds in bed miste ik, want we moesten oppassen dat ons Bartje niet wakker werd en in volle sportaktiviteit is het nogal eens gebeurd dat we dingen hoorden en dat we zijn gaan kijken of ons Bartje wakker werd :roll: Ik ben nu heel gelukkig dat ons Bartje op zijn eigen kamer ligt. We kunnen allebei beter slapen, want al die kleine geluidjes horen we niet en als hij echt weent omdat hij honger heeft ben ik meestal heel snel wakker en ga ik hem halen. Meestal val ik dan terug in slaap en maakt mijn vrouwtje me wakker als ons Bartje gedaan heeft. Soms vallen zij ook in slaap en liggen we met 3. Tegen de morgen laten we ons Bartje altijd gezellig bij ons en genieten we er van :D
Als het aan mijn vrouwtje lag dan kwam ons Bartje terug bij ons op de kamer, dus zal ik zeker nooit klagen en altijd ons Bartje gaan halen en terugbrengen. Ons Bartje komt op deze manier niets te kort en ons leven als echtpaar gaat er op vooruit 8)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 18:59

janewaye schreef: Dan is het toch normaal dat zo een kleintje huilt??
Anna :D
Ik kan je geruststellen :D Ons Bartje slaapt heel goed in zijn eigen kamer en wij ook zonder hem met zijn geluidjes in zijn slaap :roll:
Ik ben nog lang geen superpapa met 5 of 6 kinderen, maar een papa van een eerste kindje die er langzaam aan went en zich ondertussen nog veel meer echtgenoot voelt.
Jou Rudi is meer papa dan echtgenoot denk ik :?:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 19:01

janewaye schreef:Mannen!!

je kunt er soms beter soep van koken!!
SEG ANNA :!: :evil: :roll: :shock: :? :x :cry: :evil: :evil:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 19:04

bart schreef:
janewaye schreef:Mannen!!

je kunt er soms beter soep van koken!!
SEG ANNA :!: :evil: :roll: :shock: :? :x :cry: :evil: :evil:
EN....kom eens op het matje :!:
Ik heb nu minder berichten dan toen ik de laatste keer op het forum geweest ben :roll: Weet jij daar meer van :?:
Heb jij mijn gezellige gesprekken met jou echtgenoot verwijderd of was het iets anders :?:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 11 feb 2005, 19:04

komaan Bart!!
Jij zou toch beter moeten weten zulle!!
Jij bent dat toch gewoon van mij??
Of ben je vergeten.....

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 19:07

janewaye schreef: Somige vrouwen hebben het geluk een nieuwe man te hebben
Een paar van die nieuwe mannen zitten hier zelfs op het forum.
:idea: :roll: Heb je het nu ook over mij :?: (ik herken verder Glenn en jou echtgenoot)
Dankjewel Anna :D Ik stuur jou een dikke zoen en ook 1 van ons Bartje :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 11 feb 2005, 19:12

janewaye schreef:komaan Bart!!
Jij zou toch beter moeten weten zulle!!
Jij bent dat toch gewoon van mij??
Of ben je vergeten.....
Oei, nu reageer jij voor ik uitgeschreven ben...
en ik weet niet goed op wat je reageert en ook niet wat je bedoelt :roll:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 11 feb 2005, 19:35

Waaw!!!
Ja hoor Bart is back!!
Ja dat belooft!!

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 11 feb 2005, 19:59

ik snap niet alles meer wat hierboven geschreven staat, maar Bart is een beste vader die hard zijn best doet het aantal berichtjes op te schroeven... :wink:
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 11 feb 2005, 20:01

Dan zou ik je aanraden eens in het verleden te duiken van dit forum...
Bart is hier een oudgediende hoor!!
En geloof mij, hij kent ons binnenste buiten!!
( dagmar, ikke teacher en mijn ventje!!)

Gebruikersavatar
6kinderen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:34
Locatie:enkhuizen
Contacteer:

Bericht door 6kinderen » 16 feb 2005, 23:03

Als ik het goed begrijp gaat het om wanneer een kleine op haar/zijn eigen kamertje gaat.
Wij deden dat al op 5 dagen. En dat was bij oonze laatste en al lang voor ons doen.
Normaal gingen ze met 3 dagen al op hun kamer.
We hebben nu 5 dagen gedaan om dat ten eerste ons meisje 3 weken vroeger kwam dan verwacht en ten tweede ze meteen bij onze andere dochter op de kamer kwam.
Ik moet zeggen dat dat perfect gaat. In het begin wordt mijn mannetje het eerste wakker en later ik zelf en laat ik hem lekker liggen en pak ik haar zelf.
Nu is dat over want ze slaapt lekker door tot een uur of half 8 en dan maak ik haar wakker.
Geef haar om 23oo uur de laatste voeding.
En ik moet haar wel wakker maken want om 8 uur moeten de andere kinderen weer naar school en mijn man werkt normaal van 7 tot half 6 en 's zomers ook nog 's avonds. dus die kan dat niet overnemen.
en echt ik doe dan de kinderen maar hij helpt dan ook wel waar hij kan, maar ik doe de kits toch graag zelf 's nachts.
trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04

Gebruikersavatar
6kinderen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:34
Locatie:enkhuizen
Contacteer:

Bericht door 6kinderen » 16 feb 2005, 23:18

6kinderen schreef:Als ik het goed begrijp gaat het om wanneer een kleine op haar/zijn eigen kamertje gaat.
Wij deden dat al op 5 dagen. En dat was bij oonze laatste en al lang voor ons doen.
Normaal gingen ze met 3 dagen al op hun kamer.
We hebben nu 5 dagen gedaan om dat ten eerste ons meisje 3 weken vroeger kwam dan verwacht en ten tweede ze meteen bij onze andere dochter op de kamer kwam.
Ik moet zeggen dat dat perfect gaat. In het begin wordt mijn mannetje het eerste wakker en later ik zelf en laat ik hem lekker liggen en pak ik haar zelf.
Nu is dat over want ze slaapt lekker door tot een uur of half 8 en dan maak ik haar wakker.
Geef haar om 23oo uur de laatste voeding.
En ik moet haar wel wakker maken want om 8 uur moeten de andere kinderen weer naar school en mijn man werkt normaal van 7 tot half 6 en 's zomers ook nog 's avonds. dus die kan dat niet overnemen.
en echt ik doe dan de kinderen maar hij helpt dan ook wel waar hij kan, maar ik doe de kits toch graag zelf 's nachts.
En van mijn mannetje ga ik echt geen soep koken, daar is hij echt te lief voor.
trotse mama van tom 27-11-96 theo 11-02-98 rick 22-01-99 ivette 09-05-00 wouter 21-09-02 fréderique-noëlle 02-12-04


Plaats reactie

Terug naar “De baby”