Emma heeft vannacht voor de eerste keer echt doorgeslapen !!! Ze is om 22u na een lange huilbui (misschien was ze daarom wel zo moe...) in slaap gevallen en vanmorgen toen we om 7u30 wakker werden...sliep ze nog!!
Ik ben vannacht wel twee keer wakker geschoten met het gevoel van, hier klopt iets niet. Direct naar haar gekeken maar ze lag mooi te slapen.
En toen ze dan vanmorgen wakker werd zag je echt dat ze een heel blije baby was, ze was meteen aan het lachen toen ze ons zag boven haar wiegje en haar eerste pap was volledig uit.
Ik ben er echt zo blij om. Nu maar hopen dat die trend zich verderzet. Er zal nog wel eens een moeilijkere nacht komen, maar ik vind het al fantastisch dat ze nu al een nachtje heeft doorgeslapen.
Duimen maar dat het zo blijft.

Sorry, ik moest het even kwijt....ik loop al heel de tijd op wolkjes. Dat is de eerste keer dat Jerry, mijn man dus, en ik nog eens een hele nacht in ons bed hebben kunnen blijven liggen.
Ze is nu zooo aan het veranderen. Ik heb er echt moeite mee dat ik binnenkort terug zal moeten gaan werken. Maar ja, dat is het lot van iedere werkende moeder. Ik zal die eerste dag(en) wel zitten snikken in de auto.
Sorry voor mijn geratel, ik hou er nu echt mee op.
Groetjes iedereen!!