babyblues
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Mama Milan
- Pas blauw
kherken het direct. Ik had er voordien over gelezen en hoopte dat het me niet zou overkomen. Maar toen mijn zoontje me een twee nachten had wakkergehouden en ik omver viel van vermoeidheid, werd het me teveel. Ik ben zelfs na twee dagen uit het ziekenhuis vertrokken want toen milantje 's morgens eindelijk sliep, werd hij wakker gemaakt door de verpleging voor zijn badje e d. en zo kon ik ook overdag niet slapen. oen ik thuis kwam, was dat wel een opluchting. Ik voelde me al een stuk beter, hoewel ik het dan wel meer uitwerkte op de papa. Ik voelde me verlaten en had het gevoel dat ik er alleen voorstond, Nu, 4 weken later, voel ik me al beter, hoewel het ook niet alle dagen van een leien dakje loopt..
ik ben een nieuwe mama van 30 jaar. Mijn zoontje Milan is net een maand oud. Graag had ik wat nieuwe mensen leren kennen waarmee ik ervaringen als ouder kan uitwisselen of gewoon om eens een babbel te doen.
Hey, mijn zoontje noemt ook Milan, maar is al wat groter
Ik heb ook last gehad van babyblues. Een paar maanden zelfs. Ik had niet echt het gevoel dat ik er alleen voor stond, ik weet begot niet hoe dat kwam. Filip begreep me niet en tegen iemand anders heb ik nooit iets gezegd. Nu kan ik daar beter over praten, maar toen...
En eigenlijk kan het iedereen overkomen en moet je je daar niet over schamen.
Je zal hier zeker "lotgenoten" vinden. Als je vragen hebt, dan stel je ze maar. Als je iets niet weet....vuur maar af.

Ik heb ook last gehad van babyblues. Een paar maanden zelfs. Ik had niet echt het gevoel dat ik er alleen voor stond, ik weet begot niet hoe dat kwam. Filip begreep me niet en tegen iemand anders heb ik nooit iets gezegd. Nu kan ik daar beter over praten, maar toen...
En eigenlijk kan het iedereen overkomen en moet je je daar niet over schamen.
Je zal hier zeker "lotgenoten" vinden. Als je vragen hebt, dan stel je ze maar. Als je iets niet weet....vuur maar af.

- Mama Milan
- Pas blauw