tandje
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
ja, t dinge is nu wel... we hadden het hier wel een beetje verwacht, maar niet verwacht dat het voor de komende 2/3 weken zou zijn ofzo...
Want uiteindelijk het enige van last dat ze ervan heeft is een rood poepeke, maar dat heeft ze nu al wel een tijdje...
En de laatste 3/4 nachten dat ze er telkens terug staat en bij ons in bed komt liggen dan...
Allez ja... meer dan dat is het nog niet geweest...
En als ik goed gezien heb staat nummer 2 er ook al bijna door (zie een wit streepje)
Precies mijn broertje eigenlijk: ons mama wist ook niet dat hij tandjes had en ook 2 in eens, maar helemaal geen last van gehad..
2/3 weken later kwamen er ineens 4 tanden tegelijk door, maar daar heeft hij wel wat last van gehad! (wat zou je willen?!)
Och ja... ze lijkt precies in zoveel op Alec, die was ook zo rap in vanalles...
Want uiteindelijk het enige van last dat ze ervan heeft is een rood poepeke, maar dat heeft ze nu al wel een tijdje...
En de laatste 3/4 nachten dat ze er telkens terug staat en bij ons in bed komt liggen dan...
Allez ja... meer dan dat is het nog niet geweest...
En als ik goed gezien heb staat nummer 2 er ook al bijna door (zie een wit streepje)
Precies mijn broertje eigenlijk: ons mama wist ook niet dat hij tandjes had en ook 2 in eens, maar helemaal geen last van gehad..
2/3 weken later kwamen er ineens 4 tanden tegelijk door, maar daar heeft hij wel wat last van gehad! (wat zou je willen?!)
Och ja... ze lijkt precies in zoveel op Alec, die was ook zo rap in vanalles...
- jong moederke
- Pas blauw
amai seg wel goed aan de ene kant...ik heb da thier ook al veel gehad...
Dan werd hij zoveel keer wakker en echt met pijn...maar niets
rode billen ...maar niets
rode wangen...maar niets
pfff ik heb die typische kenmerken allemaal echt gehad maar ik zie nooit iets...hopelijk staan er voor ik het weet ook tandjes hoor want heb er schrik voor...maar ja mensen in mijn omgeving zorgen er wel mee voor.
Zo van pff als je nu al zo moe bent omdat Sete niet doorslaapt, wacht maar tot ze tandjes hebben en zo...ik zie dat dus echt niet zitten he
Dan werd hij zoveel keer wakker en echt met pijn...maar niets
rode billen ...maar niets
rode wangen...maar niets
pfff ik heb die typische kenmerken allemaal echt gehad maar ik zie nooit iets...hopelijk staan er voor ik het weet ook tandjes hoor want heb er schrik voor...maar ja mensen in mijn omgeving zorgen er wel mee voor.
Zo van pff als je nu al zo moe bent omdat Sete niet doorslaapt, wacht maar tot ze tandjes hebben en zo...ik zie dat dus echt niet zitten he

Mijn twee oudsten hebben nooit last gehad van hun tandjes.
Enkel een rode poep,maar voor de rest stonden die daar ineens.
Nu van de jongste,amaai,dat is een ander paar mouwen.
Hij ziet er enorm van af.
Krijgt er dan ook iedere keer twee ineens.
Het begint met een rode poep,hangerig gedrag,veel bijten,en tijdens de nacht liggen zeuren van de pijn.
Het was voor zijn snijtanden al een ramp,dus ben ik al bang voor die maaltanden.
Enkel een rode poep,maar voor de rest stonden die daar ineens.
Nu van de jongste,amaai,dat is een ander paar mouwen.
Hij ziet er enorm van af.
Krijgt er dan ook iedere keer twee ineens.
Het begint met een rode poep,hangerig gedrag,veel bijten,en tijdens de nacht liggen zeuren van de pijn.
Het was voor zijn snijtanden al een ramp,dus ben ik al bang voor die maaltanden.

- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
proficiat voor sete,
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
bij Troia zien we het aan een knalrood poepeke en haar verstopt neusje!
Maar van deze keer heeft ze de kans niet gehad om haar verstopt neusje verder te ontwikkelen...
goeie middelkes:
- Nesivine (3xper dag)
- Zwitsal kruidenbadje (savonds voor ze gaat slapen)
- Pulmex (3xper dag)
- gesneden ajuin onder haar bedje (als ze slaapt)
en die 4 tegelijk heeft er nu voor gezorgd dat ze nog geen koorts heeft gehad van haar neusje (meestal is die daar echt ziek van!)
Maar van deze keer heeft ze de kans niet gehad om haar verstopt neusje verder te ontwikkelen...
goeie middelkes:
- Nesivine (3xper dag)
- Zwitsal kruidenbadje (savonds voor ze gaat slapen)
- Pulmex (3xper dag)
- gesneden ajuin onder haar bedje (als ze slaapt)
en die 4 tegelijk heeft er nu voor gezorgd dat ze nog geen koorts heeft gehad van haar neusje (meestal is die daar echt ziek van!)
Hatim is echt heel lastig en heb net zijn koorts gemeten en hij heeft 38.5 en een verstopte neus ik heb ook nesivine in huis! Ik wist niet dat die verstopte neus verder kwam van zijn tandjes. Ik zie het ook aan de poep hier die ziet dan helemaal rood en hij heeft verschrikkelijk veel diarree!
Hij is al twee dagen heel lastig en weent bijna de hele dag dat zijn we van hem niet gewoon normaal is hij altijd heel braaf en hoor je hem nooit!
Hopelijk gaat het snel over zijn bij mijn ventje ocharme!!
Hij is al twee dagen heel lastig en weent bijna de hele dag dat zijn we van hem niet gewoon normaal is hij altijd heel braaf en hoor je hem nooit!
Hopelijk gaat het snel over zijn bij mijn ventje ocharme!!
Ja ik denk het ook! want ja hatim is duidelijk bezig met zijn bovenste tandjes hij is echt lastig!!! En vermoeiend hij wil maar ni slapen hopelijk beterd het snel heeft je dochtertje haar bovenste tandjes al????
Ga nu eens proberen teegel erop te smeren hopelijk helpt het vorige keer heb ik dat niet echt nodig gehad.
Ga nu eens proberen teegel erop te smeren hopelijk helpt het vorige keer heb ik dat niet echt nodig gehad.