krabgedrag

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
jong moederke
Pas blauw
krabgedrag

Bericht door jong moederke » 20 okt 2005, 15:14

Sete vertoont al heel lang krabgedrag.

Nu is dit zo vervelend want mensen bekijken hem nogal op consultatiebureau omda thij zichzelf fel verwond. Overal waar hij aan kan....

Ik heb hypoallergene wasverzachter, zelfs als de kelertjes door iemand anders gewassen worden doet hij het.

Als ik hem verschoon en hij is zo snel , grabbelt net onder zijn body en krabt zich open tot bloedens toe. In bad moet ik hem constant afleiden omdat hij anders zich openkrabt...

Die zijn nagels worden geregeld geknipt en geveild, maar neits helpt

Weten jullie wat dit zou kunnen zijn en hebben jullie tips? Wantjes houd hij ook niet aan :roll:
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 05 nov 2005, 19:29

Heb je er al een oplossing voor gevonden? Of is hij er al uit zijn eigen mee gestopt??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 05 nov 2005, 22:13

nee hij doet het neit zoveel meer overdag maar eens hij in badje ligt of zo...dan krabt hij zich helemaal open.
ZElfs als je hem verschoond...

heb echt al alles geprobeerd...geen wasverzachter, zeepvrije wasgel, geen zeep, zo een talkpoeder wat de jeuk wegneemt...niks helpt
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 05 nov 2005, 22:15

En al eens aangekaart bij de KA of K&G?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 06 nov 2005, 14:04

Misschien een allergie? Alhoewel, dan zou je toch vreemde vlekken moeten zien op zijn huidje.
Ik zou er toch ook eens mee naar de ka gaan of zelfs naar het ziekenhuis. Want K&G, die weten ook niet alles, zulle. :x
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 03 jan 2006, 15:13

Sete heeft dit met momenten nog extreem. Nu is het me opgevallen dat hij het tegenwoordig veel heeft in omstreken van zijn pampers...zou deze kriebelen?

Ik weet dat dit niet zo aangenaam is als het warm is en zo maar tja de dokter bij kind en gezin stak he top gebruik van zwistal.

Nu heeft hij wel een droge huid en geef ik hem beperkt aantal badjes en dan ook eens in de week een oliebadje. Zijn wangen nu zijn ook rood en staan zo precies op springen...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

barbara
Pas blauw

Bericht door barbara » 04 jan 2006, 21:52

mss een allergie aan plastiek ofzo. ik kan daar ook niet tegen. daar krijg ik geen uitslag van, maar juist jeuk (bv als ik een pleister op heb). volgens mij is dat dan meer omdat de huid geen lucht krijgt, ik weet het niet echt.

barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 05 jan 2006, 11:18

van zwitsal zijn veel baby's allergisch he!

barbara
Pas blauw

Bericht door barbara » 05 jan 2006, 20:55

voor zijn wangetjes bestaat er een goeie gezichtscreme van mustela, je hebt die ook van mylene. heel goed alle2.
ik smeer mijn twee schattekes altijd in en ze krijgen regelmatig een oliebadje (daarna worden ze wel niet meer ingewreven). geen last van een droge huid. maar soms gaat fabio met papa mee in de douche en die wrijft hem niet in, en dan krijgt hij heel snel een droge huid.
aderma exomega is ook een goeie creme tegen droge huid, volgens mij ook voor jonge kinderen maar ben het niet zeker. wel redelijk duur. je hebt er ook producten voor het bad bij.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

fozke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door fozke » 05 jan 2006, 21:01

Dat krabgedrag herken ik hier niet, amai zo erg?

Amelie heeft ook wel enorm last van droge wangetjes,maar voor de rest valt dat wel mee.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”