excema

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:
excema

Bericht door Fanny » 20 sep 2005, 15:16

Ja zoals zovelen......Sacha heeft dus een allergie van wasmiddelen en krijgt heel erg excemaplekken op het gehele lichaam.
Nu ik gebruikte ecoVer en dan was ik eens overgeschakeld naar Froggy (waar ze zoveel reklame overmaakten!!!) en dat stinkt en dan was ik overgeschakeld naar OminoBianco, maar daar heeft hij sindsdien excema van gekregen(((((
Ik doe geen wasverzachter in het water maar ben dus op zoek naar een goed wasmiddel die goed ruikt én toch goed is voor de huid. Ik hoor van enkele mama's dat ze LeChat zeer goed vinden maar zijn er hier soms mama's die ondervinden dat andere wasmiddelen beter zijn? Want ik heb nu nog twee soorten staan (Froggy én Omino Bianco, kheb geen zin om dan weer produkten te kopen die dan toch niet goed zijn. Ok tis zoeken natuurlijk dat weet ik wel maar tzou wel leuk zijn indien er mensen zijn die al ervaring in iets hebben dat wel zeer goed is voor baby's huid
En natuurlijk de hamvraag, wat gebruiken jullie dan om de was goed te laten ruiken wanneer jullie geen wasverzachter gebruiken?

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 20 sep 2005, 15:52

behalve le chat maschien, zie ik hier niet direkt geen oplossing!
en nog erger over die wasverzachter!
ze zijn eigenlijk nooit goed!
( zou messchien de apotheker iets weten?)

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 20 sep 2005, 16:01

Wij hadden ook de tip gekregen om Lechat te gebruiken.
En dat hielp bij Jonas.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 sep 2005, 17:21

Ja, hier ook Le Chat.. Mila had ook last van rode vlekjes van ander wasmiddel.. Nu bij Karsten gebruiken we gewoon Dixan en hij reageert er niet op, op Le Chat reageerde hij dan weer wel..
Als wasverzachter kan je azijn gebruiken (niet te veel natuurlijk), maar dat helpt alleen tegen de hardheid van je was.. Voor een lekker geurtje heb ik niet direct een oplossing.. Misschien gewoon geurzakjes in de kast leggen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 20 sep 2005, 17:25

Nu je het zegt Dagmar,wij hebben van die lavendelzakjes in de kast liggen.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding


Lily
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 00:37
Locatie:Aarschot

Bericht door Lily » 22 sep 2005, 10:51

Bij ons is het zowel met Lechat als Omino bianco miserie. Wat wel goed helpt: wasnoten. Dat is een natuurproduct, en daar reageert hij helemaal niet op! De hardnekkige vlekken behandel ik met vlekkenverwijderaar van ecover.
Ik weet niet of je ze kent, maar als je eens googlet kom je er wel bij uit waar ze verkocht worden en wat het is. Op veel plaatsen verkopen ze proefpakketjes, goed voor twee a drie keer wassen, dan merk je toch al iets.
groetjes.

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 25 sep 2005, 17:58

Lily

Bedankt hoor, ik zag net dat er een winkel in Gent ( Depanda) het eventueel zou verkopen. Ik ga er eens naar zien en eventueel kijken voor een proefpakket.
Ondertussen gebruik ik terug froggy en voor de donkere ws Lechat en je ziet toch al een verschil (positieve dan he)

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”