Naar de opvang
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Vandaag is ons Jutta voor de eerste keer naar de opvang geweest.
Ze gaat slechts halve dagen want ik werk maar halve dagen.
Ze heeft het heel goed gesteld en ik heb niet gehuild, heb me sterk
gehouden. Ik had er het volle vertrouwen in. Toen we er aankwamen
begon ons meisje zo te lachen naar iedereen en ik was direct op mijn gemak. En zij waren direct verzot op haar. In het heen-en-weer schriftje kan ik lezen wat ze allemaal gedaan heeft. Heel tof.
Magali
Ze gaat slechts halve dagen want ik werk maar halve dagen.
Ze heeft het heel goed gesteld en ik heb niet gehuild, heb me sterk
gehouden. Ik had er het volle vertrouwen in. Toen we er aankwamen
begon ons meisje zo te lachen naar iedereen en ik was direct op mijn gemak. En zij waren direct verzot op haar. In het heen-en-weer schriftje kan ik lezen wat ze allemaal gedaan heeft. Heel tof.
Magali
- jong moederke
- Pas blauw
O jammer zeg dat ze weende, is natuurlijk voor mama he, haar hartje breekt dan natuurlijk, maar vergeet niet nadat je weg bent is dat meestal snel gedaan. Mij hebben ze steeds verteld om snel af te handelen. ook al al klinkt dat cru voor kindjes tis de allerbeste oplossing.
Muppet hoe gaat het nog met je dochtern gaat ze nog steeds graag???
Fanny
Muppet hoe gaat het nog met je dochtern gaat ze nog steeds graag???
Fanny
- Greetje,Laura en William
- Pas blauw
Mijn kindjes hebben geen van beiden geweend , gelukkig maar, want ik ben zo'n softy, ik zou gewoon meewenen
Maar zo is het veel leuker voor jou om haar af te zetten hé ! En zo'n schriftje is inderdaad superhandig ! Wij hebben ook zo'n schriftjes en ik hou ze bij voor als ze later er zelf in kunnen lezen !

Maar zo is het veel leuker voor jou om haar af te zetten hé ! En zo'n schriftje is inderdaad superhandig ! Wij hebben ook zo'n schriftjes en ik hou ze bij voor als ze later er zelf in kunnen lezen !
Jutta maakt er geen probleem van als ik haar daar afzet. Ze is ook nog maar 3.5 maanden hé. Van afscheidsangst nog geen sprake, ah neen, meestal slaapt ze als ik haar afzet.
De opvang waar Jutta gaat is supergoed. Ze werken ook met heen-en-weer schriftjes en da's superleuk. Zelfs mijn zoontje van bijna 4 jaar heeft zo'n schriftje op school en ik ben altijd heel benieuwd naar wat erin staat. Van Jutta zit er nog niet zoveel variatie in natuurlijk : slapen, verschonen, flesje en spelen op de speelmat. Maar toch ik vind het zeer leuk om te lezen.
De opvang waar Jutta gaat is supergoed. Ze werken ook met heen-en-weer schriftjes en da's superleuk. Zelfs mijn zoontje van bijna 4 jaar heeft zo'n schriftje op school en ik ben altijd heel benieuwd naar wat erin staat. Van Jutta zit er nog niet zoveel variatie in natuurlijk : slapen, verschonen, flesje en spelen op de speelmat. Maar toch ik vind het zeer leuk om te lezen.