tips gevraagd voor mijn zoontje. hij draait zich veel en gemakkelijk om maar komt hierdoor gemakkelijk tegen de spijlen van zijn park..wat kan ik daar tegen doen?
Hij blijft ook niet stil liggen dus kan niet zeggen van ik leg hem zo want daarna ligt ie misschien dwars erin..
De parkomrander heb ik eraf gehaald omdat hij graag rond kijkt en me zo in oog kan houden zowel in de keuken als living...
Wie kan me tips geven hoe ik dit kan oplossen?
tips voor het leren draaien te vergemakkelijken
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Laatst gewijzigd door jong moederke op 05 nov 2005, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Tips heb ik niet maar zou ik ook wel willen krijgen...hier hetzelfde probleem
Seppe draait zich op een paar seconden op zijn buik en dan is het lawaai.... Ofwel ligt hij dus ook tegen de kant ofwel zint het hem niet op zijn buik...
Je kijkt er altijd naar uit dat ze iets bijleren en als ze dat dan kunnen heb je er eigenlijk meer werk mee he.. Niet da ik da erg vind hoor maar hem een tiental keer gaan omdraaien om op een wip weer op zijn buik te liggen...
Kindjes he? Leren, oefenen, en mama bezighouden...t'is goe da we toch genieten he van die kleine pagadderkes en hun vorderingen!!

Je kijkt er altijd naar uit dat ze iets bijleren en als ze dat dan kunnen heb je er eigenlijk meer werk mee he.. Niet da ik da erg vind hoor maar hem een tiental keer gaan omdraaien om op een wip weer op zijn buik te liggen...