zoveel huilen....

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:
zoveel huilen....

Bericht door Mieke » 05 jan 2008, 19:39

Kato huilt sinds kort heel veel elke dag. :( Telkens na de voeding valt ze in slaap voor een half uurke, af en toe een uurtje. En dan is het huilen tot aan de volgende voeding. ZE wilt haar tutje dan niet, ermee ronddragen is ook niet altijd simpel met Marie hier nog rondlopen en daar is ze dikwijls ook niet mee akkoord. De draagdoek lukt me niet altijd...
Heb ik dan een huilbaby? Is dit een fase? Ik weet het even niet, Marie heeft dit nooit gehad.
Moet ik ze laten liggen en laten huilen? Ze is nog zo klein....


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 05 jan 2008, 20:48

Mss is het een groeispurtje... hoeveel dagen doet ze dit al?
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2008, 21:03

Een dag of 10... Toen dacht ik ook aan een groeispurt, maar dan moest dat nu toch voorbij zijn?

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 05 jan 2008, 21:11

Tja, ik denk dat dat wel een dag of 14 kan duren ze... niet?
Heeft ze ergens last van denk je?
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2008, 22:00

Goh, ik denk van niet, dacht eerst dat ze krampjes had. Maar dan trekken ze hun beentjes toch zo krampachtig op hé? En dat doet ze niet.
Ik hoor ze wel 2 uur na de voeding slikken, mss heeft ze een lichte vorm van verborgen reflux? Het parkje en bedje staan van geboorte zowiezo al hoger


Gebruikersavatar
tori
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jun 2006, 20:03
Locatie:Kortrijk
Contacteer:

Bericht door tori » 05 jan 2008, 22:20

Ik dacht bij jouw eerste berichtje meteen aan onze zoon. Ook ontroostbaar, constant wenen. Bij hem hebben ze na een paar weken reflux vastgesteld. En met dat je van dat slikgeluid spreekt na het eten ... Misschien ga je best eens naar de kinderarts als het niet beter gaat en je zeker wil zijn want verborgen reflux is wel pijnlijk voor de kleintjes. Aangezien het eten steeds terugkeert, zitten ze bijna constant met het zuur in de slokdarm, wat op den duur voor irritatie gaat zorgen. Wij hebben toen medicatie voorgeschreven gekregen en inderdaad bedje of wiegje verhogen zodat het kindje schuin ligt. Maar er zijn natuurlijk nog andere mogelijke oorzaken hé. Succes !!
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”