slapen met reflux

Moderators: Welcome, Dagmar, Moderators

hunny-dee
Pas blauw

slapen met reflux

Berichtdoor hunny-dee » 16 dec 2007, 17:45

Liefde is het enige
wat zich vermenigvuldigt
als je het deelt

tori
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor tori » 16 dec 2007, 18:13

Trotse mama van Torben en Tarja

hunny-dee
Pas blauw

Berichtdoor hunny-dee » 16 dec 2007, 18:22

Liefde is het enige

wat zich vermenigvuldigt

als je het deelt

major
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor major » 16 dec 2007, 18:29

Een papa is een mama met ballen !

nessa20
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor nessa20 » 16 dec 2007, 18:32

mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Dagmar
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Dagmar » 16 dec 2007, 21:28

Om te gaan wandelen, kan je misschien een draagdoek gebruiken? Daar kan je je dochter rechtop inzetten en dan hebben ze minder last..

toekomstige meter van Monchichi ;-)

silviake
Pas blauw

Berichtdoor silviake » 17 dec 2007, 22:32

hunny-dee
Pas blauw

Berichtdoor hunny-dee » 18 dec 2007, 09:49

Waar kun je zo'n hangbroekje kopen?

Liefde is het enige

wat zich vermenigvuldigt

als je het deelt

silviake
Pas blauw

Berichtdoor silviake » 18 dec 2007, 22:46

ik had die in het ziekenhuis gekocht maar ik denk in een goede babywinkel dat ze die ook wel verkopen.

hunny-dee
Pas blauw

Berichtdoor hunny-dee » 23 dec 2007, 13:46

Ok,dankje.

Ik ben vrijdag met Destiny naar de kinderarts geweest,ze krijgt nu nurtilon A.R. (ze kreeg eerst eerst gewone nutrilon met nutriton in,maar van die nutriton kreeg ze buikkrampjes) met een half schepje gaviscon en dat lijkt gelukkig te werken :)

Ze moet nu alleen nog leren meer tijd tussen de voedingen te laten ,want door de reflux dronk ze vaker kleine beetjes waardoor ze vlugger terug kwam om te eten en haar reflux te sussen.Hierdoor moeten we haar soms laten wenen tot er toch een 2 en half,3 uren tussen de voedingen zijn.
Ik vindt dat heel zielig maar anders krijgt ze geen regelmaat,en dat zal wel beteren als ze dat gewoon is...

Liefde is het enige

wat zich vermenigvuldigt

als je het deelt

mell
Moderator

Berichtdoor mell » 23 dec 2007, 20:26

--><--

Molly
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor Molly » 24 dec 2007, 12:57

Ik heb eens op TV in 't nieuws gezien dat een KA een anti-refluxbedje op de markt heeft gebracht.
Dat is zo een bedje dat enorm schuin staat, maar er zit zo een systeem in dat het kindje niet kan wegschuiven.

Ik liet Lowie destijds ook altijd 1 uur rechtop na de voeding voor ik hem neerlegde, maar dat hielp niet... hij gaf nog voeding terug van de vorige voeding als het al tijd was om aan de volgende te beginnen.
Zijn slokdarm was op den duur volledig verbrand. Ik heb toen omneprazole moeten geven.
Ik kwam toen nog niet op dit forum en had nog geen ervaringen gelezen van mama's die met hun spruit bij de osteopaat gegaan waren en een heel ander kindje hadden nadien.
Had ik dat toen geweten :roll: het had met w.lijk veel slapeloze dagen en nachten gespaard!
Dus .... mijn raad... zeker eens te rade gaan bij een osteopaat!

Afbeelding

arab
Pas blauw
Contacteer:

Berichtdoor arab » 25 dec 2007, 14:10

neem eens een kijkje op onze website....

hunny-dee
Pas blauw

Berichtdoor hunny-dee » 26 dec 2007, 09:56

Liefde is het enige

wat zich vermenigvuldigt

als je het deelt

Dagmar
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Dagmar » 26 dec 2007, 10:32

Ik zeg ook meestal, volg je eigen gevoel.. Maar als "nieuwe" mama is het allemaal niet altijd zo simpel.. Als je je kind ziet afzien, dan breekt je hart en dan zou je alles proberen wat ze je aanraden.. Soms geraakt het dan opgelost, soms ook niet.. Soms op een goede manier die altijd zou moeten lukken (en helaas niet altijd lukt :? ), soms op een manier waar andere mama's het oneens mee zijn.. Dat maakt iedere mama zo uniek, maar wat we allemaal gemeen hebben, is dat we het beste willen voor ons kindje(s)..
Ik ben ook pro-bv, zal al wel geweten zijn :wink: , maar borstvoeding is ok zolang het lukt, een kind en een mama er van "genieten" en zolang de mama het zelf mentaal aankan.. En je kind zien afzien, is daar ook geen goede stimulans in..
Karsten had in het begin ook reflux (zoals heel veel kindjes in allerlei gradaties trouwens) en wilde ook heel de tijd drinken.. Nu ik zat daar niet mee in, ik zou nog een tijdje thuis blijven, Mila was op school, ik zat gerust.. In het begin ook een aantal keren gedacht van: "is het me dat wel waard" en toch doorgebeten.. Maar ik begrijp dat het bij andere mama's soms echt dagen tot wekenlang doorbijten en afzien is, en dan moeten wij, bij wie het wel (redelijk) goed lukte van in het begin of na een iets moeilijkere start, daar niet over oordelen.. Iedereen weegt af wat de voor- en nadelen zijn en maakt dan een keuze.. Het feit dat Hunny-Dee hier raad komt vragen, zegt al genoeg..

Maar slaapt Destiny (ben ik juist?) nu ook al beter? En het wandelen, is dat al beter?

toekomstige meter van Monchichi ;-)

saardientje
Pas blauw

Re: slapen met reflux

Berichtdoor saardientje » 26 dec 2007, 19:51

Terug naar “De baby”