Nu heb ik gisteren avond, deze nacht en deze ochtend geprobeerd zonder geluid en hij volgt inderdaad niks zelfs het licht van mijn gsm niet. Ik zal nu niet zeggen dat ik denk dat hem blind is. Gisteren avond als ik snel tot voor zijn ogen ging knipperd hij wel met zijn ogen maar deze ochtend dan in een half duistere kamer niet. Als ik in een pik donkere kamer het licht van mijn gsm aan doe en voor zijn ogen door ga begint hij wel met zijn ogen te knipperen dus ik denk dat hij het licht wel opmerkt. Als ik zijn blik al vast krijg (meestal blijft hij gewoon staren) dan volgt hij heel even en dan kijkt hij terug voor zich.
Wij vonden dus in het ziekenhuis dat hij heel goed rond keek en waren er verbaasd over want onze Jarne deed dit niet zo snel. Ook het bezoek dat kwam verschoot dat een pas geboren kleintje al zoveel keek. Maar dat is misschien de reden waarom hij al zoveel keek, hij had geen last van het felle licht.
Ik ben er echt niet goed van en ik weet als hij wakker is vandaag dat ik constant ga testen en alleen ongeruster wordt. Heeft iemand dit ook al meegemaakt of heeft er iemand een idee wat er buiten blind zijn nog kan zijn.