In zijn parkje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge
In zijn parkje

Bericht door Winter » 12 nov 2007, 15:39

Hey,

aangezien Nikolaj overdag niet meer wil slapen ( tenzij op mijn schoot) heeft mijn man zijn park uitgezet, het is er reuzegezellig (zie foto's in mijn album) Omdat we denken dat hij zich steendood verveeld in de wieg waar je trouwens niets ziet. Hij kijkt echt al rond en kijkt naar de dingen in het rond. Met zijn tutje in zijn mond is ie echt koddig. Maar als zijn tutje uit zijn mondje valt is het oh wee, oh wee, gehuil en gekrijs. Dus mama en papa hebben werk om redelijk veel het tutje er terug in te gaan steken in zijn mondje. Nu heb ik toch soms es zin om hem te laten doen en niet telkens recht te springen als ie huilt....

Groetjes Winter


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 12 nov 2007, 15:43

ik weet niet of je een mobiel boven je park hebt hangen
onze miatan vond dat reuzeleuk, kon er echt lang naar kijken en genieten van het muziekje

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 12 nov 2007, 15:53

Ja hij heeft een mobiel hangen boven zijn park, maar aangezien hij nog maar een goe maand is ziet ie dat nog niet echt. Naast hem ligt een speeltje dat licht geeft en lawaai maakt daar kijkt ie wel naar. Ik merk gewoon dat ie veel aandacht wil overdag, de papa is er nu mee aan het spelen (hij begint beetje te kruipen en te rollen.) Maar we kunnen toch niet heel de dag met hem bezig zijn, k zou hem willen terug leren dat ie beetje moet rusten ook.
In het begin lag ie in zijn wieg en sliep ie veel maar nu is ie het daar precies heel erg beu.
Groetjes Winter

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 12 nov 2007, 16:26

tja, ze zeggen dat je de eerste drie maanden best wel reageert op gehuil van je baby
dat je ze daardoor niet verwend
maar kan wel begrijpen dat het lastig is om telkens weer dat tutje te gaan insteken
waarschijnlijk betert dat wel als hij zijn handjes leert ontdekken maar ja, dat kan nog eventjes duren eh?
onze miatan is ook een tuttenventje maar we hebben er een slaapdoekje aanhangen, nu kan sinds een maand al zelf zijn tutje in zijn mond steken
maar ja, daar ben je nu niks mee eh? :)

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 12 nov 2007, 20:10

Ik zou hem toch ook niet laten huilen. Hij is nog zo klein hé. En hoe moet hij anders iets duidelijk maken.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 13 nov 2007, 13:25

Inderdaad hij is nog jong, en verwennen doe je hem daar nog niet mee.
Maaike heeft vrij laat een tut genomen (9maand, enkel voor 's nachts) en toen deden we het wel haar laten wenen. Zo'n 10tal minuutjes. Meestal valt ze dan zelf terug in slaap.

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 14 nov 2007, 21:03

Ik zou hem ook niet laten huilen. Ik geloof niet dat je ze op die leeftijd al kan verwennen. Wat hier ook hielp bij Noah om hem gerust te stellen, is gewoon blijven babbelen (ook als je in een andere kamer bent) tegen hem of zo'n muziekje laten spelen (bv. als hij gaat slapen).


Plaats reactie

Terug naar “De baby”