hoevel weent jouw baby?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt
hoevel weent jouw baby?

Bericht door silviake » 22 okt 2007, 13:46

Hallo,
Hier ben ik weer met mijn vragen maar ik vroeg me af hoeveel andere bby's wenen. Ik vind persoonlijk dat Bram wel veel went, alhoewel hij ook veel lacht. Soms is hij zelfs niet content op de arm, dan is niets goed. Das wel vermoeiend en dan valt hij ook zo moeilijk in slaap. Komt er dan nog bij dat hij 's nachts nog altijd slecht slaapt. Volgens mij is hij ook nog moe daarvan.
Maar iedereen zegt maar dat de eerste maanden genieten is van je baby, ik moet zeggen dat ik nog niet echt veel genoten heb. Er is altijd wel iets, eerst reflux, dan verkouden, daan bronchitis, slecht eten, slecht spalen, het houdt niet op. Ik hoop dat ik rap kan genieten want binnen twee weken moet ik beginnen te werken!!! :cry:
En dan het manneke naar de creche, ben benieuwd of hij daar ook zoveel gaat wenen.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 22 okt 2007, 14:58

Ahwel Silviake Kind & Gezin heeft ooit gezegd om te weten of je kindje veel weent zou je de tijdstippen eens moeten opschrijven. Soms lijkt het alsof een kind veel weent maar als je het opschrijft blijkt het niet zo.

En ja die eerste maanden genieten ... Hier hebben we er ook niets van gemerkt. We zijn pas beginnen te genieten toen ons meisje 6 maand was. Die maanden daarvoor waren een hel.
Ik begrijp dus heel goed dat je er tegenop ziet om terug te gaan werken.

Maaike is pas op 5,5maand naar de opvang gemoeten. En na een paar dagen zei die onthaalmoeder al "tja als die zo gaat blijven janken dan gaan jullie wel andere opvang moeten zoeken. Maar ik probeer nog eventjes". Gelukkig was zij het ook die wees op de reflux en ons niet laten afschepen bij de dokter en was het gejank dus snel beter. Want amai dan nog een nieuwe onthaalmoeder moeten gezocht hebben ...

Veel sterkte ... En voor je het weet zit je met een blije baby en kan je enkel nog aan deze periode denken als een schim. :wink:

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 22 okt 2007, 19:30

Wij hebben dat gedaan, zo'n kleine maand de tijdstippen genoteerd. Verder hebben we er niet veel meer mee gedaan, enkel om achteraf objectief te kunnen kijken naar de feiten. Op het moment zelf lijkt het veel, achteraf gezien... was het inderdaad ook wel veel, maar viel het beter mee dan gedacht. Wat je in het achterhoofd moet houden is dat het op zal houden. Dat heeft ons erdoor getrokken, hoewel het op vele momenten echt moeilijk was.
Veel goeie moed en probeer geregeld eruit te zijn om je batterijen op te laden.
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”