Verkoudheid

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Katia

Bericht door Katia » 30 okt 2006, 16:15

die stoelgang... ik vertelde dat net tegen ons mama (die heeft al genoegkindjes de revue zien passeren) en die herinnerde zich iets... ze heeft ooit een kindje gehad wiens darm in de knoop zat (zat gewoon een knoop in... :? ) en die vertoonde dezelfde eigenschappen...
Vanaf ze dat wisten is dat goed verzorgd en voorkomen geweest enz, maar zoiets moeten ze eerst vaststellen he.

Schorpioentje73
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 nov 2006, 10:39

hier hebben we dus ook prijs, wij zijn verkouden en Shayenzo dus ook
heb vanacht 3 keer mogen opstaan om zijn neuske te kuisen en te spoelen, zo dicht zit ze
ik gebruik dus ook fysiologisch water en een neuspeerke
ook die aromasuppo's met eucalyptus heb ik
het snot liep er zo uit vanacht :?
is lastig he voor zo een kind, dat is het voor ons al :oops:
naar ik zie gaan de meeste hiervoor niet naar de dokter, ik twijfel eigenlijk, als je niet veel meer mag geven dan wat ik in huis heb :roll:

Sofie S.
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 15 nov 2006, 13:36

Meer dan dat jij geeft zal de dokter inderdaad ook niet voorschrijven. Ik denk wel dat het goed is dat zijn neusje loopt. Moest het snot niet loskomen, zijn ze vatbaarder voor oorontstekingen denk ik.
Verdraagt Shayenzo dat neuspeertje? Ik heb dat hier ook eens geprobeerd, maar zonder veel succes hoor. Van zodra ik dat nog maar in zijn neusje stop, zet hij het op een schreeuwen :?
Afbeelding

Afbeelding

Schorpioentje73
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 nov 2006, 14:24

ja vroeger kon hij dat neuspeertje verdragen, paar keer wat brokjes uit zijn neus gehaald maar hij was toen niet echt verkouden
maar nu verdraagt hij het niet meer, hij schreeuwt ook de buurt bij elkaar, maar ik hou hem stevig vast en doe het toch hoor, als het vol snot zit moet ge iets doen he, met dat spoelen alleen komt het er niet uit :?

Plaats reactie

Terug naar “De baby”