Pff...weet niet wat te doen!
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Mss dat het wel veel energie van haar kleine lijfje vergt.
Ik heb onlangs op Vitaya een reportage gezien over stoelgang ed.
Ik zag hoe ze dat (wel bij volwassenen) eruit zogen met een buisje.
Moest het nu echt te lang duren, of ze krijgt ze zoveel last van: waarom vraag je dat eens niet aan de ka of in het zh?
Ik weet niet of dat een mogelijk oplossing zou zijn, mss is ze nog te klein, maar wou je dat wel even laten weten.
Ik heb onlangs op Vitaya een reportage gezien over stoelgang ed.
Ik zag hoe ze dat (wel bij volwassenen) eruit zogen met een buisje.
Moest het nu echt te lang duren, of ze krijgt ze zoveel last van: waarom vraag je dat eens niet aan de ka of in het zh?
Ik weet niet of dat een mogelijk oplossing zou zijn, mss is ze nog te klein, maar wou je dat wel even laten weten.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Goed nieuws... ze is van 't ergste verlost. Gisterenmorgen had ze weer serieuse krampen en huilde ze onophoudelijk, we dachten zelfs terug naar spoed te gaan. Maar in de namiddag (na weer een krampenvloed) was er stoelgang in haar pamper. Zaterdagnacht had ze er ook al een bol uitgekregen. Ge moest zien hoe groot da was en hard
echt, da kind moet serieus afgezien hebben.
Gisterennamiddag dan nog een paar keer serieus pijn gehad en elke keer wat stoelgang eruit gekregen. En dan tegen de avond begon het vloeibaar te worden. Ik was enorm blij in haar plaats. Ik kon er echt ni meer tegen om haar te zien lijden.
En een half uurtje geleden had ze weer een volle pamper, met terug normale stoelgang.
Ik ben echt opgelucht dat het voorbij is!

Gisterennamiddag dan nog een paar keer serieus pijn gehad en elke keer wat stoelgang eruit gekregen. En dan tegen de avond begon het vloeibaar te worden. Ik was enorm blij in haar plaats. Ik kon er echt ni meer tegen om haar te zien lijden.
En een half uurtje geleden had ze weer een volle pamper, met terug normale stoelgang.
Ik ben echt opgelucht dat het voorbij is!
- heidi en vanni
- Pas blauw
Ja, we gaven terug Nan pro 1, maar we zijn dinsdag naar de ka geweest en nu moeten we Nan 1 transit geven voor de stoelgang te bevorderen. Nu was ze die pro 1 terug gewoon, moet het kind terug overschakelen...
En slecht da ze die melk vind...ze wilt bijna ni eten, enkel als ze reuzehonger heeft. Op de doos staat dat de melk een zure smaak heeft. Wat willen ze dat dan aan babytjes geven???

En slecht da ze die melk vind...ze wilt bijna ni eten, enkel als ze reuzehonger heeft. Op de doos staat dat de melk een zure smaak heeft. Wat willen ze dat dan aan babytjes geven???