tandjes

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Lena
Pas blauw

Bericht door Lena » 12 aug 2006, 16:17

proficiat Timothy :D oefen maar goed met uw eerste bijterke (op uw mama bijvoorbeeld :twisted: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 12 aug 2006, 21:43

spotje schreef:intussen is er ééntje aan het uitkomen :D
Goed zo, flinke jongen! En pas op Isabelle, het zijn scherpe hoor die eerste bijtertjes :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw

Bericht door spotje » 13 aug 2006, 14:59

:shock: ik heb het al gevoeld :D
Afbeelding
Afbeelding

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 14 aug 2006, 22:27

:lol: :lol: Zijn precies messen :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 15 aug 2006, 10:52

op welke leeftijd krijgen kindjes hun eerste tandjes? tis precies of er al eentje klaar staat bij Marie, tis nscherp puntje en een wit plekje. Dat zou toch wel heel vroeg zijn hé

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 15 aug 2006, 11:16

Mieke schreef:op welke leeftijd krijgen kindjes hun eerste tandjes? tis precies of er al eentje klaar staat bij Marie, tis nscherp puntje en een wit plekje. Dat zou toch wel heel vroeg zijn hé
idd heel vroeg maar alles kan - er zijn er zelfs die mt een tandje geboen worden ... onze jongste was rap en had zijn eerste tanden door op 4M, maar gemiddeld is dat rond 7M dacht ik. Er zijn er die later zijn ook atuurlijk. 't Kan we al klaar zitten en ng een hele tijd duren eer ze er echt door staan hoor: die van R zag ik ook zo vroeg zitten. J was op 3M al aan 't zeveren (ook typisch voor tandjes krijgen zeggen z altijd en ik heb idd gemerkt dat het zo is maar soms zeveren ze op voorhand al wat - 't heeft zijn tijd nodig om door e komen hè) en zijn eerste tanden waren er uiteindelijk op 9M 1/2 pas door.
Afbeelding
Afbeelding

Mieke
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Mieke » 15 aug 2006, 11:29

zeveren kan ze als de beste!! En deze week is het echt heel erg, haar bloesjes zijn altijd natgezeverd en belletjes blazen is ze ook heel sterk in! Als die tandjes toch nog maar even achterwege blijven. £Ik denk niet als het zo prettig is als ze tandjes hebben en nog BV krijgen. En die van ons hier zuigt serieus goed door. De KA vertelde als ze ooit tandjes krijgt en ze nog BV drinkt, dat ik één van de eerste zou zijn die het gevoeld zal hebben.... :P

bioMam
Pas blauw

Bericht door bioMam » 15 aug 2006, 11:40

Mieke schreef:zeveren kan ze als de beste!! En deze week is het echt heel erg, haar bloesjes zijn altijd natgezeverd en belletjes blazen is ze ook heel sterk in! Als die tandjes toch nog maar even achterwege blijven. £Ik denk niet als het zo prettig is als ze tandjes hebben en nog BV krijgen. En die van ons hier zuigt serieus goed door. De KA vertelde als ze ooit tandjes krijgt en ze nog BV drinkt, dat ik één van de eerste zou zijn die het gevoeld zal hebben.... :P
ik geef nog altijd bv en die tanden dat valt mee (hij moet nog slechts 4 kiezen krijgen en het melkgebit is compleet) want ze zuigen en dat doe j eniet met je tanden dus hè - probeer zelf amar eens met een rietje: zuigen oe je zonder de tanden ertegen hoor, al voel ik het wel ens maar dat is nooit een probleem. Als ze bijten dan weet je er idd wel van :roll: maar dat mag dus niet (als ze dat doen dan van de borst halen even en terug "netjes" aanleggen) maar ik moet bij veel tanden toch met mijn vinger over dat tandvlees voelen of ze echt doorstaan (terwijl ik een bijtbeweging al pijnlijk vond voor die bieterkes er stonden want ze zitten klaar en bijten met hun hard tandvlees is ook pijnlijk) maar ik merk er meestal niet veel van bij de voedingen dus de borst maakt daarin niet veel uit.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”