plassen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
hey ik heb vannacht 2 keer zen kleertjes moeten vervangen en daarnet ook weer.alles is nat van het plassen .aan wat ligt dat dan pampers of spant zen pamperke niet genoeg ,het zijn pampers van het kruidvat en die zijn ietskes kleiner dan die echte van pampers.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik gebruik ook newborn pamper, en ik denk van dezelfde winkel
ben er heel tevreden over, vind ze beter dan de echte pampers
waar je wel moet op letten, is dat je zijn piemeltje mooi recht naar beneden steekt, als het schuin zit, gaat het idd soms langs de randjes lopen aan de billetjes, en dan zijn ze uiteraard nat
Major had er ook al een topic over gestart

ben er heel tevreden over, vind ze beter dan de echte pampers
waar je wel moet op letten, is dat je zijn piemeltje mooi recht naar beneden steekt, als het schuin zit, gaat het idd soms langs de randjes lopen aan de billetjes, en dan zijn ze uiteraard nat
Major had er ook al een topic over gestart

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hier kan je het onderwerp terugvinden hier staan ook tips in
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... ght=#88036
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... ght=#88036
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Kan hier niet veel meer aan toevoegen.
Maar je moet er inderdaad op letten bij een jongen dat hun plassertje goed ligt.
Van de tweede heb ik dat ook enkele keren gehad ,maar nu van de derde let ik er op en heb ik nog nooit natte kleertjes gehad.
Enkel mijn man heeft het al voor gehad.
Tja en anders ook het maatje hé,of merk.
Maar je moet er inderdaad op letten bij een jongen dat hun plassertje goed ligt.
Van de tweede heb ik dat ook enkele keren gehad ,maar nu van de derde let ik er op en heb ik nog nooit natte kleertjes gehad.
Enkel mijn man heeft het al voor gehad.

Tja en anders ook het maatje hé,of merk.