hoe lang kan zo een babyke van 2 weken en 2 dagen wakker blijven op een ganse dag.hij heeft nog maar een dikke 2 uur geslape vandaag.
we zijn opgestaan een uur of 9 tot nu.is dat normaal?
slapen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
als ze in de dag wakker blijven is dat een teken dat ze er een nood aan hebben . dan neemt hij de dag niet voor de nacht en dat is al goed he. meestal als ze heel de dag wakker blijven en maar even slapen tussen de middag ofzo , dan slapen ze s nachts beter.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
ook niet altijd hoor betty 
dat is ook weer het ene kind buiten het andere...
Troia werd altijd rond 9 a 10u wakker in het begin en sliep pas terug om 17u savonds om dan pas tegen 23/24u haar bed in te kruipen
och ja... het ene kind is het andere niet he
een kind op die leeftijd zal alleszins wel slapen als het er nood aan heeft... die hebben nog niet de neiging om wakker te blijven als ze slaap hebben hoor.

dat is ook weer het ene kind buiten het andere...
Troia werd altijd rond 9 a 10u wakker in het begin en sliep pas terug om 17u savonds om dan pas tegen 23/24u haar bed in te kruipen

och ja... het ene kind is het andere niet he
een kind op die leeftijd zal alleszins wel slapen als het er nood aan heeft... die hebben nog niet de neiging om wakker te blijven als ze slaap hebben hoor.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik heb ze in de dag altijd op vaste uren proberen slapen leggen helemaal in t begin lukt dat natuurlijk niet goed maar na een tijdje komen ze wel in dat ritme . ik speelde ermee en hield ze bezig , legde ze in de relax of in het park met de mobiel erboven . en wanneer het tijd was om te slapen liet ik ze rustig inslapen of ging er een wandelingetje meemaken tot ze sliepen en altijd rond hetzelfde uur. maar voor ieder kindje is dat natuurlijk anders en iedere moeder voed zijn kindje anders op he.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: