onze aaron gevallen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
onze aaron is 2 weken geleden gevallen en eerst leek alles ok maar na een dag of twee had hij een enorme buil op zijn hoofdje. Ik heb dan naar de pediater geweest en zij liet graag foto's nemen. Daar was in eerste instantie geen breuk of dergelijk te zien. Maar na een paar dagen vergrootte die buil nog eens.
Ik met hem naar spoed en daar stelden ze voor (vorige zaterdag) van een ct scan te doen. Hij moest dan gewoon slapen en dan zouden ze die scan doen. Tot vijf maal toe hebben we geprobeert; onze kapoen werd altijd wakker als de VP hem kwam halen.
We mochten dan nadien naar huis en dinsdag had ik nog een afspraak met de dokter. Ondertussen was die buil heel goed ontzwelt (of hoe zeg je dat?) en was de ct scan niet meer nodig.
Een pak van mijn hart want ik vreesde al het ergste
groetjes
coolmama
Ik met hem naar spoed en daar stelden ze voor (vorige zaterdag) van een ct scan te doen. Hij moest dan gewoon slapen en dan zouden ze die scan doen. Tot vijf maal toe hebben we geprobeert; onze kapoen werd altijd wakker als de VP hem kwam halen.
We mochten dan nadien naar huis en dinsdag had ik nog een afspraak met de dokter. Ondertussen was die buil heel goed ontzwelt (of hoe zeg je dat?) en was de ct scan niet meer nodig.
Een pak van mijn hart want ik vreesde al het ergste
groetjes
coolmama
Hij slaapt nu terug goed en eet en drinkt goed.
Hij is eigenlijk altijd vrolijk gebleven. Alleen slapen was een probleem; ik denk doordat hij zijn hoofdje draaide als hij sliep pijn had van erop te liggen
De verpleegsters vh olv in aalst waren ook verschoten zene; dat hadden ze daar nog nooit gezien denk ik
Eind goed, al goed zeg ik maar
Je ziet praktisch niks meer van die buil
Hij is eigenlijk altijd vrolijk gebleven. Alleen slapen was een probleem; ik denk doordat hij zijn hoofdje draaide als hij sliep pijn had van erop te liggen
De verpleegsters vh olv in aalst waren ook verschoten zene; dat hadden ze daar nog nooit gezien denk ik
Eind goed, al goed zeg ik maar
Je ziet praktisch niks meer van die buil
Ik denk dat die mensen al veel meer gezien hebben dan een buil.coolmama schreef:De verpleegsters vh olv in aalst waren ook verschoten zene; dat hadden ze daar nog nooit gezien denk ik

Maar goed dat alles goed is en die scan uiteindelijk niet nodig was!
Als mama moet dat enorm verschieten zijn, zeg!