eczeem
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
ai, dat kennen we hier ook maar al te goed
.
Ben zelfs onlangs met Sam naar Leuven geweest, omdat zelfs de HA niet goed wist wat het was
Hij heeft op zijn ene armpje een rode, schilferige ronde vlek. Heeft hij al van een paar maanden oud, en groeit mee, maar komt niet 'buiten de lijntjes' -> 't blijft een cirkeltje dus. Het enige wat echt helpt is een cortisonenzalf... Maar dat wil ik niet blijven smeren...
Enkele tips die ik kreeg:
1x/week, max. 3x/week in een oliebadje
dagelijks goed hydrateren
hypoallergeen wasmiddel
Voor de rest kun je helaas niet veel doen, tenzij natuurlijk die cortisonenzalf op doktersvoorschrift.
Hopelijk komt het voor Ilsa niet tot dat...

Ben zelfs onlangs met Sam naar Leuven geweest, omdat zelfs de HA niet goed wist wat het was

Hij heeft op zijn ene armpje een rode, schilferige ronde vlek. Heeft hij al van een paar maanden oud, en groeit mee, maar komt niet 'buiten de lijntjes' -> 't blijft een cirkeltje dus. Het enige wat echt helpt is een cortisonenzalf... Maar dat wil ik niet blijven smeren...
Enkele tips die ik kreeg:
1x/week, max. 3x/week in een oliebadje
dagelijks goed hydrateren
hypoallergeen wasmiddel
Voor de rest kun je helaas niet veel doen, tenzij natuurlijk die cortisonenzalf op doktersvoorschrift.
Hopelijk komt het voor Ilsa niet tot dat...
Ze heeft een vette hydraterende crème voorgeschreven die de apotheker moet maken. Mag die morgennamiddag gaan halen. Als die zalf niet helpt moet het een zalf zijn met 1% cortisone in. MAar hopelijk werkt het eerste WEL . Ben nie zo voor cortisone. Die cortisone mag dan wel maar beperkt gebruikt worden 5 à10d.
Daarnaast balneum olie voor te wassen en in bad te doen.
Hopelijk is er snel verbetering .
Daarnaast balneum olie voor te wassen en in bad te doen.
Hopelijk is er snel verbetering .
Timothy heeft ook zo'n droge huid, vooral in zijn gezichtje op zijn wangen dicht bij zijn oortjes.
Ik gebruik Balneum badolie en ik smeer hem in met Coldcream.
Daarnaast gebruik ik ook Mustella zeep met coldcream in verwerkt.
Voor de was wordt le chat gebruikt
voeding: soya aptamil 2
Nu heeft hij een reaktie gegeven op sinaasappel in de fruitpap, allemaal kleine rode vlekjes op zijn buikje
die zijn nu weg met het uitlaten van de sinaasappel
Veel beterschap voor je meisje, en hopelijk moet je idd niet met die zalf blijven werken.
Ik gebruik Balneum badolie en ik smeer hem in met Coldcream.
Daarnaast gebruik ik ook Mustella zeep met coldcream in verwerkt.
Voor de was wordt le chat gebruikt
voeding: soya aptamil 2
Nu heeft hij een reaktie gegeven op sinaasappel in de fruitpap, allemaal kleine rode vlekjes op zijn buikje

die zijn nu weg met het uitlaten van de sinaasappel
Veel beterschap voor je meisje, en hopelijk moet je idd niet met die zalf blijven werken.