Wanneer gaan slapen?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
hey,
Wanneer gingen/gaan jullie kindjes in bed voor de nacht? Hier is da verschillend, soms om zeven uur, soms om half negen.... Bij men schoonouders ligt die al om half zeven zeven uur in bed moet ik da ritme aanhouden?
groetjes
Wanneer gingen/gaan jullie kindjes in bed voor de nacht? Hier is da verschillend, soms om zeven uur, soms om half negen.... Bij men schoonouders ligt die al om half zeven zeven uur in bed moet ik da ritme aanhouden?
groetjes
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik hoop dat Anaïs dat ook begint te doen dan...Gisteren was het bijna 00u. tegen dat ze sliep...en dan nog wel bij Mama en Papa...maar het is vandaag Papa zijn eerste werkdag dus heb ik haar dan tussen ons genomen anders had mijn ventje niet opgekunnen vanmorgenKatia schreef:idem...Dagmar schreef:Karsten tussen 8 en 9, soms later..
en dat heeft ze zelf gedaan he! (na alle moeite die wij er hebben ingestoken om haar dat aan te brengen... we hadden het opgegeven toen en ze is vanzelf beginnen vervroegen![]()
)

Het zal wel beteren zeker...ik doe mijn best om haar zelf te laten proberen inslapen in haar bedje met haar knuffelschaapje, maar tlukt nog niet echt goed

hey,
Rond zes uur s'avonds begint ze flauw te doen, lastig enz...
Maar da kan ik nog wa rekken door haar badje te geven en dan geef ik haar haar fles. En dan rond half 8 soms half negen gaat ze in bed. Maar s'morgens is ze er om zeven uur half acht
Af en toe slaapt ze tot half negen. Maar bij men schoonouders vliegt die om 7 uur al haar bed in, persoonlijk vind ik da te vroeg maar tja daar kan ik niet veel tegen zeggen of het is ruzie. Zolang ze maar doorslaapt s'nachts 
Rond zes uur s'avonds begint ze flauw te doen, lastig enz...
Maar da kan ik nog wa rekken door haar badje te geven en dan geef ik haar haar fles. En dan rond half 8 soms half negen gaat ze in bed. Maar s'morgens is ze er om zeven uur half acht

Normaal leg ik Lowie om 20u30 in z'n bedje en dan slaapt hij tot 8u... aan één stuk door meestal... behalve de afgelopen nachten, dan wordt hij huilend wakker en moet ik hem uit zijn bedje nemen en hem lang troosten voor hij terug slaapt...
'k Denk dat zijn eerste tandje zich aankondigd.
Vandaag was hij enorm moe, ik heb hem al om 19u30 in zijn bedje moeten leggen en hij is onmiddellijk in slaap gevallen.
Hij heeft zelfs 60 cc van z'n flesje laten staan, omdat hij nog te moe was om verder te drinken ocharme...
Voor de rest een heel gemakkelijke slaper. Hij sliep al door van toen hij 6,5 weekje oud was...
. Goed hé!!!
'k Denk dat zijn eerste tandje zich aankondigd.
Vandaag was hij enorm moe, ik heb hem al om 19u30 in zijn bedje moeten leggen en hij is onmiddellijk in slaap gevallen.
Hij heeft zelfs 60 cc van z'n flesje laten staan, omdat hij nog te moe was om verder te drinken ocharme...
Voor de rest een heel gemakkelijke slaper. Hij sliep al door van toen hij 6,5 weekje oud was...

gho ja... van mij moet je niet hoor

maar nee, wij hebben ook echt zitten proberen en proberen en doen... pffff... en ze wou niet voor 12u slapen altijd, echt verschrikkelijk...
En op een keer hebben we foert gezegd en ze is beginnen vervroegen naar 11u, dan 10u, dan 9u en nu staat ze tussen half 9 en 9u ongeveer... vind ik voor haar al een mooi uurtje!

maar nee, wij hebben ook echt zitten proberen en proberen en doen... pffff... en ze wou niet voor 12u slapen altijd, echt verschrikkelijk...
En op een keer hebben we foert gezegd en ze is beginnen vervroegen naar 11u, dan 10u, dan 9u en nu staat ze tussen half 9 en 9u ongeveer... vind ik voor haar al een mooi uurtje!